Päev 6 – Lemmik superkangelane ja miks?

Posted: detsember 14, 2011 in Uncategorized

Esimese hooga tuleb mulle meelde alati Storm X-meestest, tema valged juuksed avaldasid mulle lapsena suurt mõju. X-mehed olid üldse ühed esimestest koomiksitest, mida ma lugesin tavapärase Batmani-Supermani kõrval, eks seegi mängib oma rolli.
Kui film tuli, olin parasjagu ka Halle Berryst omajagu sisse võetud, nii et ma karjusin õnnest, et just tema Stormi mängima hakkas.

Kuigi test “millinesuperkangelanesaoled” andis mulle vastuseks Wonder Womani.

Lisa kommentaar

