Päev 7 – Pilt kellestki, kes on Sind väga mõjutanud

Posted: detsember 16, 2011 in Uncategorized

Ma võiksin ju panna siia pildi oma vanematest, oma lastest, Elukast. See on kaugeltki üle ilmselge piiri, et nad on mind väga väga väga väga väga väga mõjutanud.

Seega ma mõtlesin hoopis teistele, kaugematele isikutele, kes on mind väga mõjutanud. Ja esimesena tulvas mu mõtteisse E.

E-ga sain ma tuttavaks interneti vahendusel ja täiesti kogemata. Kui minu elus sai alguse väga raske periood ja ma jäin üksikemaks, siis ta võttis minuga ühendust ja ütles, et tahab mulle sõbraks olla.
See oli minu jaoks täiesti hämmastav ja ainulaadne kogemus. Ning kuigi ma olen pigem alati olnud see ettevaatlik inimene, kelle jaoks igasugune reisimise moodi asi on mõttetu sebimine ja kes netituttavatega niisama naljalt kokku ei saa, võtsin oma kaks last kaenlasse ja sõitsin talle külla, peale üsna põgusat vestlemist arvuti vahendusel.

See oli minu poolt väga suur julgustükk, esiteks üleüldse lastega kuhugi minek (ühega ma ei käinud kuskil, tundus keeruline, kahega on peale seda kõik onnid ja sopid läbi rännatud) ja teiseks muidugi täiesti võõrasse perre maandumine.

Tagantjärgi võib öelda, et see on olnud mu elu üks targemaid ja paremaid riske.
E. näol on tegemist imelise naisega, kelles leidus piisavalt headust, et seda mulle edasi anda. Ta andis mulle tol hetkel kõige olulisema asja – lootuse. Ta õpetas mind jälle lootma.

Ta oli mulle lihtsalt sõbraks. Ta tegi muidugi ka imelisi kingitusi ja keeldus igasugust minupoolset arveteklaarimist vastu võtmast ja eks seegi on omad positiivsed mälestused jätnud tolle aja materiaalse olukorra vaimus, aga ennekõike oli ta mulle lihtsalt sõbraks, kes võttis mind täisväärtusliku inimesena ja pakkus seltsi nii mulle kui lastele. Tal on imeline perekond, kellele kõik need samad sõnad ja sildid külge kleepida saab, kes esimesest hetkest peale võtsid meid omaks. Ma tundsin end alati oodatuna, mitte võõra sissetungijana.

Minu tolle hetke parajalt trööstitu elu parimateks hetkedeks olid ikka need, kui suutsin jälle planeerida neile külla minekut. Ka E. kodu oli minu jaoks jumalik koht, mille taolist ma enne näinud polnud – edasiviivaks jõuks oli ka unistus, et kunagi on minulgi selline kodu, hea ja oma, kuhu ma rõõmuga tulen.
Kui Elukale nende perest ja kodust rääkisin, oli tal seda kõike väga raske ette kujutada. Ta ei ole üldiselt selline vaimustuja inimene ning ka ei suhtle ta uute inimestega nii vabalt. Aga kui me koos Elukaga neil külas käisime, ütles ta mulle õhtul enne uinumist, et saab täpselt aru, millest ma rääkisin (Sellele võis oma osa muidugi anda ka nende kodus leiduva tehnika kogus, Eluka lemmikhobi arvestades).

E. õpetas mulle, et abi tuleb vahel kõige ootamatutest kohtadest ja et täiesti võõrad inimesed oskavad hoolida. Temal on kindlapeale suur osa selles, et ma siiani erinevaid heategevusprojekte ette võtan ning et üheks minu eesmärgiks on olla kunagi kellegi teise E, see lootustandev kiir elus.

Ta on mind väga mõjutanud. Ma julgen öelda, et ilma temata ei oleks ma siin kohas, kus ma olen praegu ja kogu mu tervenemisprotsess oleks märksa kauem aega võtnud. Ja kuigi me oleme tegelikkuses üsna erinevad inimesed ning kahjuks ka meie suhtlus on väheseks jäänud, on ta väga eriline inimene ja mälestus mu elust, keda ma igaveseks hindama jään.

Kommentaarid
  1. tiina ütles:

    Ma olen sinuga väga,väga nõus! E on lihtsalt superlux inimene!

  2. Kersti ütles:

    Väga armas lugu. Teadmata-tundmata E-.d tahan teda tänada teiste aitamise eest. Ja see, et sa selle kirja panid, innustab kindlasti teisigi lihtsalt hooliv olema. Ilusaid jõule teie perele!

Lisa kommentaar

