See nakkab!

Posted: detsember 16, 2011 in Uncategorized

Vau, nad on suutnud isegi nokitsemisest võrkturunduse teha – http://www2.stampinup.com/

Kommentaarid
  1. Katrin Kiisk ütles:

    Taoliseid saite on tegelikult palju-palju rohkem veel. Põhjamaades, nagu Norra-Rootsi-Soome, on scrapping meeletult levinud ja mu enda õde tegeleb sellega ka juba aastaid – http://alittlebitofkerttuslife.blogspot.com/ Neil on kohe sellised spetsiaalsed scrapping shopid nagu meil on umbes Tiimari, ainult et seal on neid asju 4 korda rohkem ja sellist muud pudipadi nagu meie Tiimaris peale paberite, templite jms, ei müüdagi. Oleks endal ka nii palju kätt ja ehk ka aega harjutamiseks, siis oleks ka fänn! 😛

  2. mormelar ütles:

    Eiei, nokitsemine on ilmselgelt väga levinud ja mulle liiga tuttav (küsi sellelt käsitöönurgalt, kes pool mu elutuba on ära söönud), aga ma naersin just antud asja vormi, ehk siis tegemist pole mitte poega, vaid kodus käiva võrkturundusega, nagu Tupperware jms.

  3. Katrin Kiisk ütles:

    Haha, jah. Õigus. Ma ei lugenudki niiviisi, vaid käisin lihtsalt silmadega üle. Aga no jah.. siin maailmas saab vist kõigega äri teha! 😀

Lisa kommentaar

