Päev 10 – Laulud, mida Sa kuulad, kui oled õnnelik, kurb, igavlev, erutatud või vihane

Posted: detsember 19, 2011 in Uncategorized

Tegelikult ma ei olegi seda tüüpi, kellel on oma emotsioonide jaoks laulud. Kunagi oli mul nn valulaul, Within Temptationi “Angels”. Aastaid ei suutnud ma seda emotsioonideta kuulata, aga oi kui hea tunne lõpuks oli, kui suutsin.

Mõnikord, kui ma tunnen, et vajan mingit väikest jõusööstu, aitab ka “Shout” laul bändi Disturbed esituses, see kuidagi sobib mulle.

Lisa kommentaar

