Päev 12 – Kuidas Sa blogima hakkasid?

Posted: detsember 21, 2011 in Uncategorized

Kõik sai alguse Meliani ootuse aja rasedateemast ühes foorumis. Kui sünnitähtaeg lähemale tuli, hakkasid inimesed soovitama, et peaksin blogi pidama, kuna neile meeldib lugeda ning kurb oleks, kui lapse sünniga mu jutuvool katkeks.

Nii ma siis kõrvust tõstetuna hakkasingi pidama blogi – ranget titeblogi rangelt väikesele seltskonnale.

Tjah. Mis sellest siis nüüdseks saanud on? Ma poleks tegelikult iialgi arvanud, et minust blogija saab ja veel täiesti arvestatava suurusega lugejaskonnaga. Ma ei ole eriti järjekindel ja enne mõnda kuud blogipidamist ei saanud ma ka aru, miks peaks keegi tahtma oma sügavaid mõtteid kogu ilmaga jagada? Tegelikkuses on ju blogimine rohkem foorumiga sarnastatav, kui isikliku märkmikuga, mida salaja sahtlisse peidan – mis mul, muide, ka siiani olemas on.

Lisa kommentaar

