Imelisi pühi!

Posted: detsember 24, 2011 in Uncategorized

Kell tiksub õhtutundi. Selle hilise kellaaja kohta on meie elutoas kahtlaselt palju veel ärkvel olevaid lapsi. Nad on rõivastatud ööriietesse ja pugenud pleedide sisse. Nad vaatavad toredat filmi. Vanemadki peesitavad diivanil ja söödavad teineteisele mandariine. Idüll on täiuslikumast täiuslik.

Meil oli rahulik ja mõnus jõuluõhtu, täpselt nagu ma soovisin. Mina veetsin terve tänase päeva köögis, esimest korda veidi ebatraditsioonilist jõuluõhtusööki valmistades, nimelt küülik apelsini- ja veinikastmes. Kõrvale küll siiski klassikalised ahjukartulid, verivorstid, sült, praekapsas ja kogu muu kraam. Ka piparkoogitaigen ootab külmkapis homset, sellegi tegemine jäi tänaseks. Lapsed olid hõivatud jõulukaartide tegemisega.

Kingidki olidki väikesed ja rahulikud, kuna homme-ülehomme ootab nagunii trall ees. Tüdrukud said kleidid ja raamatuid, Elukas põhjapõtradeks maskeeritud õlut ja ägeda kirjaga T-särgi. Minagi sain kauaoodatud kingi – tähtede ja numbrite templid. Ei jõua juba ära oodata, kui nendega meisterdama saan hakata!

Ma tunnen, et olen leidnud enda jaoks mõnusa tasakaalu, kus kommertsjõulud mind oluliselt ei häiri ning suudan rahulikult võtta. Enam ei pinguta ma kinke teha inimestele, kes mulle isegi häid pühi ei soovi, enam ei külla ma lauda üle tooduga, mida jätkub Kolmekuningapäevani.

Kui kõik inimesed on meie selleaastase jõulupildi kätte saanud, näitan seda ka teile. Eelmine aasta juba sain pahandada, et üllatuse rikkusin 🙂

Kommentaarid
  1. Anniki ütles:

    Nii tore, et teil hästi läheb, rõõmsaid pühi! 🙂

  2. L. ütles:

    Teilegi, imeline haldjapere! 🙂

  3. mermaid ütles:

    Ilusat pühadeaega!

Lisa kommentaar

