Mormelari nokitsemise nurgake

Posted: detsember 27, 2011 in Uncategorized

Juba kevade poole tekkis mul vajadus oma laua ning oma nurga järgi. Jagasime ju oma ainsat lauda Elukaga nii omavahel kui ka veel arvutiga. Madal diivanilaud aga koormas mu selga liialt, kui õhtuti seal taga nokitsesin.

Seega tekkis mul idee teise toa otsa omaenda nurk sisustada, laud hankida ja kapp sinna vedada. Ruumi jätkus. Aga minu puhul tähendab ju pelgalt idee seda, et mõeldud-tehtud. Seega olime vaevu asja Elukaga arutada jõudnud, kui ma talle helistasin, et aidaku laud tuppa vedada. Komisjonipood, väike kauplemine ja pea kõike vedada suutev Papa oma autoga – olemas!

Nii ma saingi endale päris oma nurga. Nagu rusikas silmaauku sai vaid paar päeva hiljem võidetud kontoritarvete poe kinkekaart, nii et paberihoidjad ja muu varustus tulid komplektis.

Tegelikult on mul ka kõik asjad seal kapis ära sorteeritud, aga kes veel neid viitsiks pildistada? Väike tööriistakarp, mis hoiab värvide järgi sorteeritud paelu, teine, mis hoiab kivikesi. Loendamatu hulk karpe, pabereid, ümbrikuid, vilti, pitsi, tülli, kleepse, tarvikuid. Kõik on olemas.

Suureks uhkuseks ja abimeheks on mulle ka laua peal seisev tööriistakarp, mis peidab endas loendamatul hulgal pisikesi sahtleid. Sain selle kingituseks ühelt toredalt Perefoorumlaselt, kes Soomes tolle vidina leidis kolm korda odavamalt, kui meil müüakse, no nagu ikka, eksole. Karp on mu elu kohe kordades lihtsamaks teinud, peites kõiki mu ehtetarvikuid, litreid, aplikatsioone ja muud kraami.

Nüüd on aga lugu selline, et ma ei mahu enam sinnagi ära! Kujutage ette sinna lauale veel mu pisike läpakas, lõikamisalus ja laualamp ning ongi kõik, tegutsemise ruumi enam pole. Seega pidasime Elukaga plaani oma nurgad ära vahetada. Meil on nimelt elutoas üks suur sektsioonikapp, mis seisab pea tühjalt, kuna eriline ilukujukeste armastaja ma pole ning mahuka köögi tõttu on kõik pokaalid ja serviisid seal käe-jala juures. Seega tunduks otstarbekam mind sektsiooni ja suurema laua juurde ümber kolida. See võtab aga veidi aega, sest juhtmete ning kaablite pikkuse tõttu tuleb seega terve tuba ümber tõsta.
Mina hakkasin muidugi esimene öö mõtte tekkides kilkama, et teeme ära ja haarasin diivanil otsast kinni, aga õnneks on Elukas meist kahest see kainem pool ning asus kõigepealt planeerima ja mõõtma. Siiski tundub, et kõik jookseb paika ja saame idee teoks teha. Ma ei jõua ära oodata!

Mulle väga meeldib pidevalt mööbeldada ja asju ümber tõsta, ma ei suuda pikka aega ühe paigutusega olla. Augustis muutsin drastiliselt lastetuba, nüüd on siis järg elutoa käes.

Vähemalt on mul süda rahul, sain oma päris esimesest käsitöönurgast ikka enne pildid tehtud ning kogu kupatuse jäädvustatud, enne kui juba järgmine paika saab.

Kommentaarid
  1. Average Jane ütles:

    oo, mul on ka tulevikus sellist sellist nurgakest vaja, Tartu korteris on kõik käsitöömõnud ära jäänud ja isegi koolitöö käib voodis – väga ebamugav. :/

  2. Brigitta Jaani ütles:

    vaatan ja kadestan 🙂 mul oleks ka sellist nurgakest vaja, aga mida pole, on ruum! niisiis olen kõik oma vidinad sahtlisse paigutanud. õnneks oskan ma ülihästi pakkida 😀

  3. Kai ütles:

    Tere.

    Selline küsimus, et kus selliseid väikeste sahtlitega kappe Eestis võiks leida?
    Samuti, mis need Eesti ja Soome hinnavahed siis on?

    Kai

    • mormelar ütles:

      Neid müüakse ehituspoodides tööriistakarpide nime all, mina olen näinud 35-50 euroga sellises korralikus suuruses. See on aga pärit mingist Soome Handymanni taolisest poest, kuid minu arust täitsa keskmise kvaliteediga ning maksis mu mäletamist mööda 10 või 12 eurot.
      Ma sain ta juba aasta või rohkem tagasi, nii et võib olla on nüüdseks ka Eesti turule analooge siginenud, aga tollal küll ei leidnud.

Lisa kommentaar

