Päev 19 – Hüüdnimed

Posted: detsember 27, 2011 in Uncategorized

No ilmselgelt levinuim on Mormelar, mille päritolust selle meemi alguse poole sai juba räägitud, päriselus on see mugandunud Mormeks. Enne seda oli mul pikalt kasutusel netinimi xoxo ning kõige esimene arvutinimi üldse oli mul Puhhitar.

Päriselus on mul selliseid asiseid hüüdnimesid vähe olnud, kuna pärisnimi on ise piisavalt kerge ja lühike. Kõige pikemat aega kutsuti mind Hennessyks, nimi, mille pani mulle üks armas koolivend ammusel aal, kuna mu eelmainitud netinimi xoxo talle just seda meelde tuletas. Vanaisa kutsus mind lapsepõlves Katiks, aga tema oli ka ainus, kes seda teha tohtis, see nimi ei istu mulle siiani. Mingi vahe, päris põhikooli alguses, kutsus ka üks klassivend mind Kallaks, seegi püsis vahelduva eduga aasta või kaks.

Lisa kommentaar

