Päev 20 – Kellega Sa näed end tulevikus abiellumas

Posted: detsember 28, 2011 in Uncategorized

Hahaa, seda ma kartsin siit meemist vist kõige rohkem.

Siinkohal oleks sobilik rääkida lugu sellest, kuidas Melian joonistas minust pildi suure musta kleidiga ning rääkis kõigile, et see on emme pulmapilt. Ma olin pildil ihuüksi…

Tõele au andes tuleb tunnistada, et selle ligi kolme aastaga olen õnneks jõudnud etappi, kus tulevikust rääkides suudan juba end koos Elukaga ette kujutada, seda vasteks muidu umbisikulistele “no kui ma kunagi mõne mehega lapse saan” -lausetele, mis isegi külma närviga Eluka lõpuks pahandama panid.

Seega, jah, kui ma abielluma peaks, siis ma loodan, et Elukaga.

Hoopis omaette küsimus on see, kas ma soovin üleüldse, et minust saaks tulevikus veel kellegi abikaasa. Abielu pole mulle tegelikult kunagi eriti oluline olnud, eks seda sõrmust oli tore kanda, aga mingit suurt hingelist väärtust ma temas ei leidnud, seega ma pole tüüpiline Ameerika tüdruk, kes sünnist saati teeb scrapbooki valgetest aedadest ja valgetest pulmakleitidest.
Abielust hoopis rohkem tahaks ma korralikku ettepanekut ja kihlumist, vot see oleks põnev.

Eks vaid tulevik teab, mis ta endaga kaasa toob.

Lisa kommentaar

