Tagasivaade

Posted: detsember 30, 2011 in Uncategorized

Kui ma täna hommikul (noh, tehniliselt on lõuna, aga ma alles sain püsivalt voodist välja) oma Reader avasin, siis vaatas mulle vastu mitu aastalõpupostitust. Ma mõtlesin kohe, et oh, mul on ka ühte sellist vaja. Ja nagu tellitult tuli varsti ette Daki aastalõpumaailmalõpumeem ja see tundub esmapilgul mulle täitsa sobivat.

1. Mida sa tegid aastal 2011, mida sa polnud varem teinud?

Läksin päris tööle. Käisin Iirimaal.

2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?

Mulle pole viimased aastad need va lubadused sümpatiseerinud, kuna ma ei suuda neist enamasti kinni pidada. Aga just avastasin foorumist, et olin ainsa asjana teiste nimekirjade seas lubanud, et proovin korralikult trennis käia. Noh, proovimine läks korda ja julgen öelda, et ka trennitamine.
Kusjuures, sel aastal aga plaanin põhjalikumaid lubadusi ja plaane teha, sest viimane aasta on mulle õpetanud, et sellest on kasu. Ma tunnen, et olen täpselt sellises hetkes, kus on lihtne ja otstarbekad nii mõndagi muuta.

3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?

Jeerum, kes seda enam mäletaks, mis aasta alguses toimus? Aga mul on kuri kahtlus, et kõikide mu lähedaste lapsed on juba vanemad kui aasta. Kaks sõbrannat sünnitas kevade poole…

4. Kas keegi su lähedastest suri?

Ei, õnneks mitte.

5. Mida sa sooviksid omada aastal 2012, mis puudus aastal 2011?

Oma kodu? Kainemalt mõeldes tahaksin õmblusmasinat.

6. Mis riike külastasid?

Iirimaad.

7. Mis kuupäev aastast 2011 jääb igaveseks su mällu? Miks?

1. november, kui tööle läksin.

8. Mis on selle aasta suurim kordaminek?

Tööleminek. No mis ma teha saan, et kõik selle ümber keerleb!

9. Mis oli su suurim läbikukkumine?

Midagi hullumeelset nagu polnudki. Aga talve alguses vigastasin oma kätt nii põhjalikult, et äsja sissekolinud Elukas pidi kõik majapidamistööd ja lastele saabaste jalgapanekud enda peale võtma. Tagantjärgi on koomiline, aga siis ajas küll nutma.

10. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?

Ikkaseesama noa kätte löömine. Pisivigastusi on mul kogu aeg nii palju, et neid ei oskaks ettegi lugeda.

11. Möödunud aasta parim ost.

Õmmelda lastud mantel.

12. Kelle käitumine teenib sult aplausi?

Eluka.

13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?

Naiste. Veidrate klatšihimuliste naiste.

14. Kuhu läks enamik su raha?

Lasteaiale.

15. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?

Tööle minek.

16. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2011 meenutama?

Vot seda nüüd küll polegi.

17. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:

i. õnnelikum või kurvem? Õnnelikum.

ii. kõhnem või paksem? Ma kahtlustan, et paksem.

iii. vaesem või rikkam? Rikkam.

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud? 

Lastele rohkem unejuttu lugenud.

19. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?

Lebotanud.

20. Kas sa armusid aastal 2011?

Ei. Küll aga olen endalegi üllatuseks jätkuvalt armunud. Kes oleks võinud arvata, et see võimalik on?

21. Kui palju üheöösuhteid?

Null!

22. Mis oli su lemmik sari või telesaade?

Uutest asjadest tasuks mainimist Game of Thrones, Revenge ja Terra Nova.

23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?

Kindlasti.

24. Parim raamat, mida lugesid?

Apppii. See on nagu küsida, milline must värv mulle kõige rohkem meeldib.

25. Mis oli su suurim muusikaline avastus?

VÄGA muusikavaene aasta on olnud.

26. Mida sa tahtsid ja said?

Töö. No ma tean, ära tüütab, aga mis ma teha saan…

27. Mis oli selle aasta parim film?

Jälle see mustavärviteema. No Tyrannosaurus, Another Earth ja Melancholia tulevad esimesena pähe, aga neid oli tegelikult ikka kõvasti rohkem. Me vaatame segiläbi uusi ja vanu filme ning mul on nii raske väljalaskeaastaid meeles pidada, kõik, mis meelde tulid, olid vanemad.

28. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?

Sain 23 ja mul pole õrna aimugi, mis ma tegin.

29. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?

Tööleminek…

30. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?

Jätkuv.

31. Mis sind mõistuse juures hoidis?

Ei selleks midagi erilist küll vaja põle.

32. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?

Emily Browning. Ja Victoria Moore kah, aga puhtalt välimuse põhjal, siiski.

33. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?

Lang. Need i say more?

34. Keda igatsesid?

Sõbrannat. Aga igatsus sai otsa ja elu on jälle ilus.

35. Kes oli parim uus tutvus?

Jeerum. Mul pole jällegi õrna aimugi, kellega ma just see aasta tuttavaks sain. Kristina on vist üks kindla peale minek. Kindlasti oli keegi veel.

36. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2011 õpetas.

Kui Sa midagi piisavalt tahad, siis Sa saad selle! (Jaajaa, ma räägin jälle tööst).

Kommentaarid

Lisa kommentaar

