Mina küsin, haldjapiigad vastavad

Posted: jaanuar 3, 2012 in Uncategorized

Üks tore meem, mis on liiiiiga kaua ärategemist ootanud.

1. “Mis on midagi, mida emme alati teile ütleb?”

Mirith: “Koristage tuba ära!”

Melian: “Peske hambad ära.”

2. “Mis teeb emme õnnelikuks?”

Mirith: “Elukas.”

Melian: “Sibul.” (???)

3. “Mis teeb mu kurvaks?”

Melian: “Valu.”

Mirith: “Kui mõni asi katki läheb, mis on lemmik.”

4. “Mis emmet naerma ajab?”

Mirith: “Kui Elukas naljakaid nägusid teeb.”

Melian: “No kui keegi nalja teeb.”

5. “Milline emme lapsena oli?”

Melian: “Väike.”

Mirith: “Tubli tüdruk.”

6. “Kui vana emme on?”

Mirith: “23.”

Melian: “Ma ei tea. Ma ei oska öelda. 58. MEIE oleme hästi noored.”

7. “Kui pikk ma olen?”

Mirith: “Elukast lühem.”

Melian: “Elukast natukene lühem.”

8. “Mis on emme lemmiktegevus?”

Mirith: “Lugemine. Nagu mulgi.”

Melian: “Arvutiga mängimine. Viskad arvutit.” (Vau, et siis p ä r i s e l t arvutiGA, mitte arvutis).

9. “Mida emme siis teeb, kui teid ei ole?

Mirith: “On tööl. Kodus koristab näiteks.”

Melian: “On tööl. Arvutiga mängib.”

10. “Kui ma saaksin kuulsaks, siis millega?”

Mirith: “No et Sa tööl käisid.”

Melian: “…ja raha said.”

11. “Mida ma väga hästi teha oskan?”

Mirith: “Süüa teha.”

Melian: “”Arvutiga mängida. Ja väga hästi oskad huuli meikida.” (Ma ei värvi kunagi huuli.)

12. “Mida ma eriti hästi ei oska?”

Melian: “Pesu koristada.” (???)

Mirith: “Ehitada.”

13. “Mis tööd ma teen?”

Mirith: “Töötad juhatajana.”

Melian: “Müüd raamatuid.”

14. “Mis on emme lemmiktoit?”

Mirith: “Eluka tehtud praekartulid.

Melian: “Kartulid.”

15. “Mille pärast te minu üle uhked olete?”

Mirith: “Et Sa nii ilus oled.”

Melian: “Et Sa meie kodu ära koristad.”

16. “Kui emme oleks multikategelane, siis kes?”

Mirith: “Nu pagadi jänku.”

Melian: “No mingi punaste ja mustade juustega printsess.”

Mirith: “Punamütsike.”

Melian: “Punamütsike!”

17. “Mis Sa minuga koos teed?”

Melian: “Aitan Sul riideid pesukastist välja võtta.”

Mirith: “Käime jalutamas ja meisterdame.”

18. “Mille poolest Sa emmega sarnane oled?”

Mirith: “Mõlemad oleme tüdrukud.”

Melian: “Siit poolelt.” (näitab seljale).

19. “Kuidas Sa emmest erined?

Mirith: “Emmel on mustad ja punased juuksed, aga mul blondid. Emme kannab kogu aeg musti riideid, aga mina kannan värvilisi.”

Melian: “Mul on hallid silmad ja Sul on hallirohelised silmad.”

20. “Kus Sa tead, et ma Sind armastan?”

Mirith: “Sellepärast, et Sa teed meile iga õhtu ja hommik ja kogu aeg musi ja kalli.”

Melian: “Sellepärast, et me oleme nii tublid.”

21. “Mis on mu lemmikkoht?”

Melian: “Pood ja töö.”

Mirith: “Villemi kohvik.”

Kommentaarid
  1. L. ütles:

    😀 Väga hea! 🙂

  2. verxu ütles:

    Väga lahe! Peaks ahvima:D

  3. Merili ütles:

    🙂

  4. Muuums ütles:

    Armas:)

  5. Geisy ütles:

    Nii armas! Endal oli kindlasti väga lõbus neid vastuseid kuulda.

Lisa kommentaar

