Päev 26 – Mida Sa oma sõpradest arvad?

Posted: jaanuar 5, 2012 in Uncategorized

Ma armastan neid, ilmselgelt.

Hetkel ma olen natuke kurb, kuna märkmisväärne osa neist ei saa mu sünnipäevale tulla (ja et ma mitte kunagi enam ei kuuleks vingumist teemal, et ma ei pea oma sünnipäeva – mis ma temast pean, kui keegi ei tule!), teiselt poolt ma saan aru küll põhjustest ning eks see vanus-staatus olegi meil praegu selline, et võimalused on alati piiratud ning inimesed on linnades-riikides laiali.

Ootan huviga, muidugi, kuidas seda kompenseeritakse, et ma üksi, pisarad kurgus, oma kartulisalatit sööma ja viina jooma pean.

Aga tegelikult ma armastan neid! Ma olen väga sotsiaalne inimene ning ei kujutaks sõpradeta elu ette. Kuigi ma vahepeal kaon silmapiirilt, siis mul on hea, väga hea meel öelda, et mul on siiski sõpru, kellele ma alati loota saan ning kellele alati truuks jään.

Mulle meeldib, kui ma saan oma sõpradele veidike alt üles vaadata, neid imetleda. Muidugi ma pean ka saama ka nendega vabalt suhelda ja nalja visata, aga mulle meeldib oma sõprade üle uhke olla. Ning eranditult seda ma ka olen.

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Sa võid mulle kartulisalatit saata ja pitsist viinast natukese Schwepsiga kaa ära ei ütle 😀

Lisa kommentaar

