Mormelari uus käsitöönurk

Posted: jaanuar 10, 2012 in Uncategorized

Valmis sai! Möllasime muidugi peaaaegu terve nädalavahetuse, aga asi oli seda väärt. Tuba ise näeb kohe palju parem välja, uus paigutus on suurepärane. Ka meie stiilne lauaarvuti sobib musta laua peale palju paremini ning isegi laudade-toolide kõrgused klapivad, mitte nagu enne. No taevas loodud liit, ausõna.

Minul on palju rohkem ruumi, asjad paremini ära pandud ning mõistlikum süsteem. Mahun nüüd ka rahumeeli oma laua taha õppima ja meisterdama, ilma et asju peaks kuhugi nurka ära lükkama.
Pildilt on küll puudu paar musta kasti, mis Ikeast saada tahan ning nende asemel on hetkel suvalised asenduskarbid. Näiteks kõige alumisele riiulile tuleb kindlasti kaks suurt musta karpi.

Ma olen rahul!

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    Väga mõnus nurk!

    Me oleme ses suhtes hästi sarnased, mulle ka ei meeldi suuremat küürida, aga olen organiseerimishull. Mul on ainult see häda, et nüüd on esimest korda oma kodu, aga kuni meil pole rahaliselt võimalust kogu pinda kasutusele võtta, on kõik toad, mööbel ja süsteemid ikkagi nö ajutised, suuri väljaminekuid seega teha ei taha ja normaalsete süsteemide loomist takistab mitmeti ruumipuudus. Näiteks köögis olen hullumas oma väheste kappidega ja meeletu kuumusega (jahukoidele see meeldib väga), kui saaks ainult köögi poole suuremaks ja uue mööbli…

    Ühesõnaga hoolimata sellest, et ma olen organiseerimishull ja minu meelest on MUST BE, et igal asjal peab olema oma koht, on mul IKKA paar kaosekappi- ja riiulit, mida ma ei suuda ära likvideerida ning terve hunnik asju, millele ma ei suuda kuskil head kohta leida. Ma olen korduvalt alustanud ja enamiku segadusest korda saanud, aga siis tekivad järgmised “kodutud” asjad, mille koristamisel silma eest ära torkan, kuni kapiuksed jälle kinni mahtuda ei taha.

    Liisil külas käies sattusin vaimustusse raamatust “Segadusest vabaks”, ma nüüd ostan selle endale ka, ehk saan häid nippe, kuidas tasapisi oma kaosekappidest jagu saada, eks see on veninud nii kaua just sellepärast, et väikeste laste kõrvalt rahulikku koristamise aega leida on üpris raske, ei saa ju kõike tundideks laiali laotada…

    Aa, kusuures. Mulle on alati väga meeldinud ebavajalikest asjadest lahti saamine, ma olen alati olnud see, kes pigem liiga PALJU ära viskab/annab, see on nii vabastav. Aga nüüd olen sundinud end tänu rohelisele mõtteviisile rohkem läbi mõtlema, kas ikka tasub ära anda/visata, ehk saan seda veel ise kasutada. No tead küll, reuse. Aga samas tekib tänu sellele liiga palju kraami, mis on nö igaks juhuks. Ja ma pole senini leidnud kuldset keskteed… Kuidas sinul selle teemaga lood on? Oled öelnud, et sulle meeldib ka väga kõike ebavajalikku ära anda/müüa, samas on sul, eks, lastele järgmised suurused riideid kastides ootamas. Kuidas sa otsustad, kas jätta alles või mitte? 😀

    Igatahes ma väga naudin su selleteemalisi postitusi. Hea lugeda, et minusuguseid on veel.

    • Mormelar ütles:

      Sisetunne? No ma hoian alles neid asju, mida ma usun, et ma reaalselt kasutan ning mingi aja pärast sorteerin ju uuesti, kui tõesti neid kasutanud pole, siis kaalun uuesti äraandmist-äraviskamist.
      Roheline mõtteviis on minu jaoks ennekõike ennetamine, st osta vähe ja väga vajalikku ning kasuta neid asju maksimumini. Muidugi on olulised ka taaskasutamine ja ümbertegemine, aga prügi koju korjamine teeb kõik just raskemaks ning ega siis ka vajalikke asju üles ei leia, kui neid liiga palju on.

  2. tikker ütles:

    näe, panid mul ka sule lendama, ammu olen mõelnud sellest kirjutada 😀

    http://tikrike.blogspot.com/2012/01/organiseerimisest.html

  3. polegi nime ütles:

    Kellegi silmad on eelviimasel riiulil parempoolses nurgas 😉

  4. […] Morme inspireeris mind oma postitusega kirjutama teemal, mis mind juba ammu-ammu vaevab, aga mille kirja panemiseni pole seni jõudnud. […]

Lisa kommentaar

