Mees ja mees, käsikäes

Posted: jaanuar 12, 2012 in Uncategorized

Mind üldse ei huvita, kas kellelegi meeldivad geid või mitte. Ühele ei meeldi koerad, teisele punapead, kolmandale geid. Tore, erinevus ju rikastabki, eks ole.

Aga madalalaubaline ja inimõigusi eirav on keelata geidel ametlikku perekonda loomast või pidada neid heteroseksuaalidest kuidagi halvemaks. Mina olen siiski veendunud, et enamus geivastaseid aktiviste tunnevad enda sees mingit saladust olevat, et neil nii hädasti on vaja kellegi teise koju ronida oma põhimõtetega.

Ükskõik, mis väidet ma kuulen, miks samasooiharusel midagi viga on, see pole kunagi uus ega paikapidav.

“Loodus pole nii ette näinud, sest nad ei saa lapsi?” Väga paljud mehed ja naised ei saa lapsi. Kas me peame siis ka kunstliku viljastamise ära keelama? Keelama abielu nendel paaridel, kes ei suuda ise eostada? Siinjuures on väga palju TERVEID paare, kes lihtsalt omavahel ei saa lapsi, teistega saavad.
Samasooiharus on täpselt samamoodi loodusest tulnud, see on kaasa sündinud. Ainsad inimesed, kes väidavad, et see pole, on heterod. Mida meie saame teada asjast, millega me pole kunagi kokku puutunud? Väga väga suur enamus, et mitte öelda kõik, omasooiharaid tunnistavad, et see arusaamine on alati nende sees olnud.
Samasooiharus on sama vana kui vastassooiharus, vaadakem ürikuid esimestest tsivilisatsioonidest.

Ei, omasooiharust ei saa kuidagi pedofiilia ega nekrofiiliga seostada, sest erinevalt neist kahest suhteliigist, kus kedagi ahistatakse ning puudub ühe poole nõusolek, on geide vaheline armastus täpselt samasugune kahepoolne nõusolek nagu seda iga mehe ja naise suhe.

Paraadid on nõmedad, absoluutselt. Sellega nõustub ka enamus homoseksuaale, kes kunagi sellistest üritustest osa ei võta. Samas ei tasuks unustada, et kui inimesed poleks nii absurdselt idiootsed ja keelaks kahe täiskasvanud inimese vahelist armastust, mis on nende privaatne asi, siis poleks ka neid paraade mitte mingil kujul vaja.

“Geimehed on nõmedalt naiselikud?” Iga sellise mehe kohta ma võin tuua kolm heteroseksuaali, kes on veel hullemad ja kümme täiesti tavalist gaymeest, kelle seksuaalsete eelistuste kohta kellelgi kunagi mingit aimugi pole. Selle asja nimi on metroseksuaalsus ja sellel pole voodieelistustega midagi pistmist. Kui inimene on nii rumal, et kogu tema arusaam geidest tuleb Hollywoodi filmide naiselikest omasooiharatest juuksuritest, siis ei tohiks ta sellisel teemal üldse sõnagi võtta.

Kõige lõbusam on väide, et meie maailma juhivad ju heterod, korralikud pereinimesed. Kas tõesti leidub veel nii naiivseid inimesi? Kui paljusid neist “juhtivaist isikutest” on tabatud prostituudiga? Kui paljusid samasoolise prostituudiga? Sa ei tea kunagi, mis toimub prominendi koduseinte vahel, saati siis voodis. Ei näita meie maailmas enam midagi ei perekonna olemasolu ega seelikuküti maine. Aina hämmastavamaid inimesi tuleb “kapist välja”.

“Aga kui see nii normaalne on, siis miks see pole siiani lubatud?”
Aga miks puudus naistel hääletamisõigus? Aga miks oli lubatud abielusisene vägistamine? Miks oli lubatud meestel petta, aga naise võis selle eest tappa? See seadus muide kehtib tänapäeval veel päris mitmes riigis.
Sest ühiskond oli tol hetkel selline. Aga asjad arenevad, inimesed takkapihta. Kõik, kes väidavad, et traditsioonid on olulised, eriti naissoost isikud, kebigu kiirelt kööki ja hoidku suu kinni.

Kommentaarid
  1. Siret ütles:

    Like

  2. Kass. ütles:

    Ja kui keegi hakkab midagi jahvatama sellest, et abielu on püha liit, siis ma mõtlen alati Chris Rockile & tema tsitaadile, mida ma olen alati lemmikuks pidanud. 😀

    “People always say that we can’t have gay marriage because marriage is a sacred institution, that happens in the church. It’s sacred… no it’s not! Marriage ain’t sacred! Not in America! Not in the country that watches “Who Wants to Marry a Millionaire?” or “The Bachelor” or “The Bachelorette” or “Who Wants to Marry a Midget?””

  3. Rents ütles:

    Olen vist korralik koduperenaine, igatahes suutsin pealkirjaks lugeda “Mees käskis”. 😀

  4. L. ütles:

    Nõustun sinu ja kõigi eelnevate kommentaaridega. Väga vajalik postitus.

  5. Katz ütles:

    Täpselt minu mõttet kirja pandud 🙂

  6. Kaili ütles:

    Aitäh, vajalik ja kenasti sõnastatud 🙂

  7. Nele ütles:

    aga maailma juhibki ju voimu- ja kasuahne valge heteroseksuaalne mees, kes kindlasti jah tegelt kaib ise prostides, ajab allmaailmaga nii narko- kui inimari, kuid valiselt on ontlik kirikus kaiv pereinimene. BS!!!
    valge heteromehe suurimaks hirmuks on teisevarvilised, naised ja geid.
    Seni, kuni nad saavad, hoiavad nad oma soojast kohast iga hinnaga kinni, syydistades koikides maailma hadades ykskoik teist, aga mitte iseennast.
    Valge mees ei saa aru, et ykskord poordub koik tema vastu, kahjuks selleni laheb veel palju aega, kes kannatavad koige rohkem seni on ikkagi vahemused ja naised-lapsed.
    Elagu vordoiguslikkus, eriti tanasel Martin Luther Kingi paeval 🙂

  8. m ütles:

    Mina ei nõustu kindlasti, et geidel peaks olema õigus lapsi kasvatada. Sorry, aga see on sama hea, kui panna laps usuhullude kasvatada.. mõelge ise, mis temast saab ja mida ta usub…

  9. Reine ütles:

    Et nagu usuhullud — ka nunnad? Et lapsed, vb ka orvud, kes on nunnade (munkade) käeläbi üles kasvanud ei ole normaalsed inimesed?
    Olen nõus, et kaks meest või kaks naist ei saa kunagi esindada vastassugu ning lastele on see mõlema soo võrdne olemasolu (roll) väga oluline. Samas eks see sõltub palju ka inimestest endist ning nende tutvusringkonnast ja millist kasvatust nad lapsele hakkavad pakkuma.

    “Mõelge ise, mis temast saab ja mida ta usub..” – et mis selle lapsega siis peaks juhutuma? Et kui tal on homoseksuaalsed vanemad, siis see tähendab automaatselt, et ka temast “saab” homo? Kirjutan sõna saan jutumärkides, sest minu arvates homodeks ei saada. Vähemalt niimoodi on mulle seletanud minu sõbrad.

    Mul on kolm parimat sõpra ning kaks neist on geid ning ma pean nentima, et kui nad ise ei oleks mulle öelnud, poleks ma arugi saanud. — Miks? Sest nad on tavalised inimesed!!!
    (muide, nad mõelmad olid Eestis vabatahtlikud terve aasta (nad on välismaalased)

  10. Mulle väga meeldis kohe see teine lause. Lugedes esimest lauset, mõtlesin “kas mulle meeldivad geid?” Lugedes teist lauset mõtlesin, et tegelikult on väga palju inimesi, kes mulle ei meeldi. Ja tunnistan, et olen olnud ka vägagi pealiskaudne ja väiklane, otsustanud eelarvamuste baasil ja välimuse põhjal. Samas mõistsin, et kõik mis ei ole minu jaoks igapäevane, võibki tunda hirmutav. Nüüd mõtlen pigem, et polegi absoluutselt minu asi, mida ja kellega keegi oma magamistoas teha otsustab. Ühest küljest olen ma samas ikkagi vastu homoabieludele. Minu jaoks on abielu püha, kuid see, kas ma saan ametlikult registreerida ja kas saame koos kodulaenu ei oma ju mingit tähtsust. Abielu, kui tseremoonia on minu jaoks põhiline ja selleks ei ole vaja seaduseluba. Samas mõistan ka, et kes olen mina ütlema, kellega üks tohib abielluda ja kellega mitte. See jällegi ei puutu minusse.
    Homopaarid võivad lapsi saada juba väga ammusest ajast – kunstlik viljastamine, surrogaatemadus…
    Mis Eesti riigis minu arust valesti on, on see, et heteropaaride lapsed on seaduse järgi “kaitstud.” Samas, kui üksikul naisel on täna juba võimalus adopteerida laps ja kasvatada last koos oma naisega. Aga seadus neid lapsi ei kaitse. Kui need naised elavad koos kümme aastat ja siis otsustavad lahku minna, siis seaduses ei ole regulatsiooni selle kohta, mis saab lapsest edasi, kellele laps jääb ja kes, mida maksma hakkab. Järelikult see, kes adopteeris, saab lapse. Justnimelt selle pärast, et lapsi ei kasutata relvana, et laps saab vajaliku moraalse-materiaalse toe ja võiks kohtuda mõlema vanemaga, on olemas seadused. Homopaaride lapsi need seadused kahjuks ei kaitse.

    • mormelar ütles:

      Täpselt nii ongi. Hullem variant on see, millest ka mina siin juba kirjutanud olen – kui selle nö seadusliku vanemaga midagi juhtub, satuvad lapsed lastekodusse, kuigi neil on olemas kodu, vanem, kõik. Eesti praktikas võttis aega üle kahe aasta, enne kui lapsed koju tagasi said.

Lisa kommentaar

