Mahemõtteid: jumestamisest

Posted: veebruar 18, 2012 in Uncategorized

Mina olen siis see ökobeib, kes välimusele keskmisest rohkem tähelepanu pöörab. Ja vaevalt see ka niipea muutub. Tõenäoliselt teeb see mind mõne “metsapoolse” jaoks võltsiks ning ma üldse ei vaidle vastu. Igale oma. Aga minu stiil ja välimus on mulle sama olulised, kui see, et ma endale võimalikult mittemürgist kraami näkku määriks.

Juuksed on mul värvitud punaseks ja mustaks, viimane neist on looduslik, esimene mitte – küll aga on nüüd mul juba umbkaudu pool aastat uus värv, mis ei nõua ei alla blondeerimist ega kinnitit, seega tunduvalt parem variant, kui eelmine. Juuksevärv on valdkond, kus ma kindlasti kunagi päris ökoks ei saa, võib-olla viiekümneselt.

Meigin end igapäevaselt, seega umbes 6 päeva nädalas olen täismeigis, suvel kindlasti kõvasti vähem. Kasutan jumestuskreemi (külmal ajal) ja puudrit, valguspliiatsit, silmapliiatsit, lainerit ja ripsmetušši, piule minekuks ka lauvärvi põhja ja lauvärve.

Kõik asjad peale valguspliiatsi on rohkemal või vähemal määral ökod. Valguspliiats on ArtDeco oma, sest oma väga heleda naha tõttu ma lihtsalt ei ole suutnud ökokosmeetikast sobivat toodet leida ning ega nood firmad ka üldiselt valguspliiatseid tee, ainult peitekaid. Lohutan end sellega, et kasutus on minimaalne ja tootest jätkub umbes aastaks versus tavapärane kolm kuud.

Hetkel on mul Sante jumestuskreem, ELFi Mineral sarja puuder, Lumene Natural Code silmapliiats. Ripsmetušš ja lainer on Dr. Hauschka, kuigi viimane saab kohekohe Benecose vastu välja vahetatud.

Sante jumestuskreem on end igati tõestanud ja minu kappi leidis just tee kolmas potsik. Seda jätkub samuti ääretult kauaks, kuna suvisel ajal ma teda ei kasuta, talvel pigem niisutamiseks/sooja pärast. Ning kui kasutan, siis vähe, baasiks.

Puudrid ja mineraalkosmeetika avastasin tegelikult enda jaoks võrdlemisi hilja, umbes aasta tagasi. Mul oli väga palju kasu meie suurepärasest mineraalmeigiblogijast Liisist – http://mmumaailm.blogspot.com/. Tema kaudu soetasin ka hulga teistreid ning avastasin, et lisaks väga heledale nahale on mul ka roosaka, mitte kollaka, alatooniga nahk, mis teeb asja veelgi raskemaks – sellele sihtgrupile on vähe tooteid. Minu suureks õnneks on Liis sama tüüpi, nii sain tema käest kuhjaga nõuandeid ja infot, lisaks ka tooteid ja ennekõike julgustust.

Olles mmu-teemas võhik, alustasin soodsa ELF Mineral sarja puudriga, mis on parabeenide ja lisaainete vaba, aga mitte orgaaniline. Nende kõige heledam toon sobis mulle ideaalselt, kuni nad otsustasid selle kollaseks teha! Aga kuna ma ei ole suutnud leida endas energiat hakata teisi tooteid proovima, olen siiski siiani selle õrnalt kollakama versiooni juurde jäänud. Hind on soodne ja sobib mulle oma kerge katvuse tõttu ka väga hästi, mõned õiged toonid on liiga tugeva katvusega (või olen veel andetu pintslikäsitleja). Aga kui need viimased ELFi puudrid oma otsa leiavad (ma tahtsin ka ausalt öelda neid topse saada), siis proovin päris orgaanilist kraami kah.

Lisaks soetasin endale hulga orgaanilisi mineraalpulbreid, lauvärvideks. Need olid tõesti suurepäraseks avastuseks – soodne hind, suur kogus, tohutu värvivalik ja võrratu mängimisvõimalus pealekandmisel. Firmat ma muidugi enam ei mäleta, aga kui keegi väga tahab, suudan ehk üles leida. Need olid tõesti a’la 5 värvi 10 dollarit vms.
Topsidest lähevad nad muidugi hoolega lendu, nii et kavatsen vanadesse ELFi potsikutesse ümber villida, ehk aitab.

Silmapliiatsi igapäevase kasutamise lõpetasin umbes aasta-poolteist tagasi ära, seega jäi mingi jupp MACi pliiatsit. Nüüd aga taasavastasin enda jaoks suitsusilma, olin sunnitud tõdema, et jupp on liiga vana – teritasin ta lihtsalt olematuks – ning kärsituse tõttu ostsin Lumene Natural Code sarjast pliiatsi, mis reklaamib end just suitsusilmale sobivana. Loodame, et ma ei pettu.

Dr.Hauschka laineri endaga olen väga rahul, püsib igavesti peal – aga pintsliga seevastu mitte. See läks üsna kähku koledaks. Umbes aastaga kuivas ka lainer ära, aga see pole vist mingi ime, siiski olen temast suutnud poolteist aastat välja pigistada. Jään nüüd uue sooritusi ootama, enam ei jõua temaga jaurata.

Ripsmetuššiga on see lugu, et kasutusel kolmas pulk ja nüüd alles jõudis mulle kohale, et tegelikult ta määrib. Iseenesest on ta suurepärane ripsmekas, see Volume variant – üks viimaseid asju, mille ökoks ümber vahetasin, ma väga kartsin, et ükski ripsmetušš ei suuda mu nõuetele vastata, aga eksisin rä-me-dalt. Siiski plaanin ka järgmisena midagi muud katsetada, kuna ta pika päeva lõpuks ikkagi määrib. Samas on mul variant, mille juurde tagasi pöörduda, kui teised piisavalt head pole.

Ka lauvärvi põhi on hetkel mitteöko, üks vanavana ArtDeco variant, mis on nüüdseks põhjalikult ära kuivanud. Olen just hetkel uue otsingutel, kaaludes hetkel lihtsama vastupanu ehk ELF Mineral sarja oma (mis on aplikaatoriga tuubis) ja Etsy potsikute vahel (mille kohta kardan, et kuivab samamoodi ära, kuna leiab vähe kasutust), sest paari kiidetud päris organic varianti on Eestis saada võimatu või meeleolutult kulukas.

Oo, samuti ostsin täna Lumene Natural Code huuleläike – ma olen kehv läike kasutaja, aga mulle meeldis see toon, nii et proovime.
Hügieenilisted huulepulgad aga nõuavad teinekord eraldi postitust, see siin on niigi pikaks ja detailseks läinud.

Kommentaarid
  1. Inga ütles:

    Hauschka ripsmetuši olen korra katsetanud ja tõesti määrib. Õhtuks kogunes hall kiht silmade alla.

Lisa kommentaar

