Nagu välk selgest Soome taevast

Posted: märts 14, 2012 in Uncategorized

Kord nädalas leiab mind sihitult mööda linna jalutamas. No hea küll, mõnikord on mul ka siht, aga enamasti veedan aega mööda kaubamajasid vaateaknapoodeldes,  oodates Mirithi trenni lõppemist. Soojemal ajal istun hea meelega pargis ja loen raamatut, aga külmal ajal eelistan siseruume, kuigi teinekord trotsin Viruchilli koolkonna järgijaid ja loen sealgi nurgas.

Eile leidsin oma jalutuskäigu raames mehele kindad, ta kaotas oma kindad ära juba ammu. Kui valmistusin maksma, lendas minu juurde äkki sallide ja seelikute lehvides üks Soome Proua. No tõesti, Proua suure tähega. Ta surus mulle pihku kaardi ja kädistas midagi oma keeles. “Eee,” üritasin talle selgitada, et tegu on kinkekaardiga ja sellega saab siin maksta. “Blaa blaa Suomi, Suomi, blaa,” rääkis tema vastu. Seejärel surus sarnase kaardi pihku ka minu järel ootavale teismelisele neiule. Me kõik kolm, müüja kah, vaatasime Prouat hirvesilmil, kui tema oma keeles vadistades ja kõikvõimaliku lehvides poest välja tormas.

“Eee,” vahtisime kõik kolmekesi teineteisele otsa.
Müüjanna arvas, et naine rääkis midagi taolist, et kuna on Soome tagasi minemas, ei saa ta kinkekaarti ise kasutada ning vaatasime järgi – kaardil oli 30 eurot! Täiesti võõras tädi! Täiesti arusaamatul põhjusel! Mulle!

Einoh, teretulemast, uus käekott, happy mama is happy.

Kommentaarid
  1. Brigitta Jaani ütles:

    ma pole enne Sinuga tutvumist mitte ühtki nii suure õnnetähe all sündinud inimest oma ihusilmaga näinud 😀

  2. Mormelar ütles:

    Mina ka mitte 😀 Mul millegipärast veab igasugu auhinnamängude ja muude pisikeste veidrustega väga, suurte asjadega kahjuks mitte.

  3. Liisa ütles:

    Käisime kunagi Viljandi Tegelastes söömas, istusime välisukse juurde. Rääkisime, mis me rääkisime, aga äkki peatus üks keskealine ülikonnas mees meie laua juures, viskas lauale 500 krooni ja astus uksest välja. Enne kui me midagi mõelda jõudsime, oli mees ära sõitnud..
    Hiljem hakkas ettekandjal meist “meie suures segaduses” kahju ning ta selgitas, et härra on seda varemgi teinud 😉

  4. mermaid ütles:

    Nii armas vedamine 🙂

Lisa kommentaar

