Taaskord vampiiride toidulaud

Posted: märts 16, 2012 in Uncategorized

Ootasin paaniliselt viimasest tätoveerimisest kuue kuu möödumist, et saaksin enne järgmist korda käia korra Verekeskuses ja lasta end teistsuguse nõelaga torkida. Ootasin nii kaua, kuni tuli Raju kampaania minna ühiselt verd annetama. Mõeldud-tehtud.

Ma ei väsi ikka sealseid tädisid kiitmast. No ainuüksi nende pärast käiks. Pärnu parim teenindus! Kõik on nii toredad ja nunnud ja sõbralikud ja lobisevad ja. Tore algus päevale on see sealkäik.
Mul ei ole õnneks siiani ka kordagi peale oma verest loobumist olnud paha või nõrk, võib-olla vaid veidi ebalev. Seega pole minu jaoks raske enne tööpäeva läbi joosta.

Verd anda meeldib mulle nagunii. See kord oli Raju kampaania tõttu veel eriti nännirohke kah, sain tassi, pastaka ja tänukirja. Uhke värk.

Kuulsin ka häid uudiseid, et nüüd peab püsivast nõelatorkamisest olema möödas vaid neli kuud, et minna doonoriks. Peangi siin praegu plaani, kuidapidi toimida, et võimalikult optimaalse ajaga mõlemaid asju teha. Enamuse aja oma täiskasvanueast olen ju olnud rase, imetav või värskelt tätoveeritud. Nüüd tuleks vahepealset aega hoolega ära kasutada.

Mine doonoriks! http://www.youtube.com/watch?v=eeR2BL78cw8

Kommentaarid
  1. tikker ütles:

    Ohhoo, tuletasid meelde, et lõpuks on kätte jõudnud aeg, kus ma pole ei rase ega imetav. Ühe korra olen kunagi käinud, nüüd võib jälle proovida 😀

  2. tikker ütles:

    Krt, katsetasin siin enne kommenteerimise seadeid ja nüüd jäi kogemata see aadress, mida ma VEEL ei kasuta 😛

  3. ritsik ütles:

    on jah hästi muhedad prouad seal, nad hästi paljusid nägupidi mäletavad, ikka küsivad, miks töökohast see või teine ei tulnud ja kuidas teistel läheb.
    Mul on tulnud vereandmise ajal naljakas eufooriline tunne peale, nagu laksu all oleks.

Lisa kommentaar

