Kaunite koletiste invasioon

Posted: märts 23, 2012 in Uncategorized

Ma olen üpris kindel, et nüüdseks on ka Eestis üsna vähe peresid, kellel on väikesed (mitte isoleeritud) tütred, kes pole Monster High nukkudest midagi kuulnud.

Draculaura ja Frankie Stein

Meie peres sai asi alguse sügisest Iirimaal käigust, kui mänguasjapoes lastele kinke otsides need imeägedad nukud leidsime. Taustast ma ei teadnud siis veel midagi, õnneks, ja nii soetasimegi piigadele Draculaura nuku ja Frankie Steini kaltsunuku, mis leidsid kodus just nii eufoorilist vastuvõttu, kui ma salaja lootsin.

Aga SIIS. Siis tuli välja, et tegemist on multikaga ning see on ülipopulaarne. Nädalate pärast jõudis kogu teema ka Eestisse ning kordagi ei möödunud enam päevagi, kui meil ei laudud “monsterhaai, monsterhaai”. Ja siis oli vaja seda ja seda ja emmeõmbleuuskleit ja.

Abbey Bonimable ja Spectra Vondergeist

Mis siin salata, ma jumaldan neid nukke. Ma tean, et nad on 100% kommerts (no jeerum, kes on neid multikaid näinud või raamatut lugenud, ei saa vastu vaielda, sisu on suur ümmargune null), aga nad on niiiii ilusad. Ja mis seal salata, minu välimuse juures teeb ju südame soojaks,
kui pisipiiga kallistab Draculaurat, lausudes: “Ma armastan Draculaurat kõige kõige rohkem, ta on nii ilus. Emme, ta on ju Sinu moodi!”. Khm, eksole.
Ja kusjuures nii mõnigi sõbranna mul on öelnud, et muidu talle need nukud ei meeldi, aga meie perre sobivad kui valatult.

Mingeid vidinaid ma siiski juurde ostnud pole, meil on vaid nukud. Mahuvad edukalt isetehtud nukumajja elama, suur nahast tugitool seal juba ootas… Nüüdseks on meil (ma saan aru küll, et ma peaksin ütlema neil, aga see tähendaks eitamist, et ma nendega öösiti salaja mängimas käin) viis nukku ning mul on kuri kahtlus, et viimasteks need ei jää.

Draculaura kui vampiir Dracula tütar, Frankie Stein kui Frankensteini tütar, lumeinimese järglane Abbey Bominable, kummitus Spectra Vondergeist ning triibuline kass Toralei Stripe. Ma tegelikult üritan mitte lolliks minna ja lastele halba eeskuju anda ja nii…

Toralei Stripe

Kommentaarid
  1. ritsik ütles:

    Meil ka Draculaura on lemmik aga ostnud ma pole, hullult kallid on ja laps saab juba 10, võibolla varsti mänguaeg niigi läbi.

  2. kass. ütles:

    Isver, see viimane pilt… Nagu oleks enda vanu fotosid vaadanud. 😀

  3. Brigitta Jaani ütles:

    poole odavamad? kas ma saan ka sinu kaudu neid tellida. mulle nad juba jõulude eel jäid silma, aga ma ei maksa elusees nii kallist hinda, et mingeid nukke osta…kuigi poes käin ja vesistan küll 🙂

    • mormelar ütles:

      Kahjuks mul pole nüüd enam kedagi tulemas Iirimaalt, aga ehk leiad mõne tuttava Iirimaalt ja Inglismaalt, kes liigub Eestisse või on nõus postiga saatma (mitme nuku puhul tasub isegi see ära).

  4. Rents ütles:

    Ma polegi vist varem NII anorektilise välimusega nukke näinud.

    • mormelar ütles:

      Nad on tegelikult pigem sellise akward-olekuga, puusa ikka jagub, piht on peenike. Aga neil see nö originaalolek on juba selline igati kõver.

  5. Nele ütles:

    Huvi parast pean kysima, et palju need siis Eestis maksavad? Usas need jaavad 15-30 taala vahele, olenevalt kust ja millal osta. Meie 8a sai kaks esimest nukku jouludeks ja sellega ka vaimustus piirdus.

    • mormelar ütles:

      Umbes 30 euri tükk, nii et vahe ongi kahekordne.

      • Rents ütles:

        15 doltsiga siis suisa kolmekordne. St kui vana kurssi kasutada, kuigi tõsi ta on, et kui vaadata, mida saab osta ühe euro eest ja mida 15 krooni eest, võiks vist öelda, et kurss on muutunud, sest ainult inflatsioon nii kiiresti hindu ei tõstaks.

  6. Brigitta Jaani ütles:

    ma olen näinud, et küsivad ka 38 euri nuku eest…

  7. mermaid ütles:

    Koletised on nad tõesti 😀
    Mul hea meel, et mu laps neid ei taha. Keelduksin nagu hello kity puhulgi.
    Aga teile sobib jah 🙂

  8. Kitty ütles:

    Peab mainima, et kinkisin minagi endale ühe neist nukkudest 😉

  9. Heldi ütles:

    Mei majas pole neid nukkusi ja pole ka veel soovi avaldatud õnneks

  10. anelle ütles:

    mul on frankie stein! ja ta on minu lemmik 🙂 monster high on maailma parim!

Lisa kommentaar

