Teekond meistritiitlile

Posted: aprill 16, 2012 in Uncategorized

Mu sõprusringkonnas levib ammusest ajast salajane hoiatus, et minuga poodlema ei tasu minna. Annad kuradile sõrme,võtab terve…päeva! Ma olen (olin?) tõesti väsimatu poodleja, siht silme ees ja kellukesed kõrvus helisemas. Mõni üksik sõbranna on suutnud minuga sammu pidada, aga veel üksikumad on seda kogemust olnud nõus kordama.

Senimaani on ka leidunud mõni, kes kogemuste puudumise tõttu hoiatustest  välja ei tee. Viimati näiteks juhatas sõber mind Tselluloosi paberipoodi ühel kenal sügisesel õhtupoolikul, sest ma tahtsin “korraks sinna vaadata”. Mitu tundi hiljem oli ta sunnitud tõdema, et mõistab liigagi hästi, miks kõik minuga poodlemise eest hoiatavad. Vaeseke seda viga enam kindlasti ei korda.

Täna olen Tallinnas koolitusel. Mõtlesin raha kaasa võttes, et ega mul peale bussipiletite raha ju ometi midagi vaja ei ole, mul on terve päev minuti pealt ära planeeritud. Aga ometi suutsin lõunapausi ajal napilt poole tunni jooksul osta raamatupoest raamatu, süüa lõunat, osta Misust pitsi ning apteegist marlit. Ups.

Lisa kommentaar

