Kuidas tänapäeva teismelised poisid armunud on

Posted: aprill 23, 2012 in Uncategorized

“Õh, t*ra, ja no see Maris. Ma näen teda kogu aeg omal silme ees nagu ja kui ta praegu siin oleks, ma niimoodi rebiks teda arrgghhh ja musitaks täiega. Isegi tema lõhna tunnen praegu siin nahh*i rõvedas bussis. Ja kusjuures ta tegelikult pole nagu üldse ilus, kui osasid vaadata, aga millegi pärast ma mõtlen talle kogu aeg.”

Kommentaarid
  1. pisike ütles:

    Mhmh. Ja “kuule, sa oled ikka s*taks ilus ju!” on maailma toredaim kompliment, mida ma kuulnud olen 😀

  2. verxu ütles:

    mõte on ju ilus, ehkki sõnad on koledad. Kolesõnade ajastu. Seepärast naised vist aegajalt Austini järele haaravadki, et sellest eemale saada

  3. Brigitta Jaani ütles:

    ma naersin. sisimas nutsin, aga lugedes naersin 😀

  4. Egel ütles:

    Trubetski raamatus (ilmunud 1980-ndatel või ennem vist) “Mina ja George” , on mina isiksus kirjeldanud oma armastust taoliselt tüdruku vastu. Äratundmisrõõm, aga ei midagi uut siin päikese all 🙂

  5. Linda ütles:

    Ahh, nii armas! 🙂

Lisa kommentaar

