Lauluaias 2012

Posted: aprill 23, 2012 in Uncategorized

Pärnumaa lasteaedade lauluvõistlusel “Lauluaias” oli see aasta pisike juubel, nimelt toimus üritus juba viiendat korda. Mirith on kõik need korrad osalenud! Ja et panna vääriline punkt viimasele lauluvõistlusele lasteaialapsena, sai ta ka finaali! Mul oli eriti hea meel, sest ta jumaldab oma laulu ja tõesti naudib seda, mida ta viimased paar korda teinud pole. Ta on oma iluvõimleja karjääri väga sisse elanud ning laulmine on jäänud kõrvalhobiks. Emasüdamele sellest esialgu piisab, sest sundida ma ei taha, aga mul on hea meel, et ta siiski päris loobunud pole.

Melian seekord edasi ei pääsenud, kuna tegi laval kähisevat Alice Cooperit, aga ta võtab selliseid sündmusi õnneks mängleva kergusega.  Loodetavasti ta ei proovi ka lõpukontserdil turvameeste hordist läbi pääseda ja lavale laulma ronida.

EDIT: Ja kui ma parasjagu seda postitust kirjutasin, ilmus ka finaalis osalejate nimekiri internetti, ning mida mu silmad peavad nägema – Meliangi nimekirjas! Tuligi välja, et esimene info oli ekslik ja mõlemad plikad saavad taas lavalaudadel tatsuda.

 

Lisa kommentaar

