30.03.2012

Posted: aprill 28, 2012 in Uncategorized

Ehk üks paberile pandud lugu, mis ootas sissetrükkimist.

Ma tunnen ennast täna natuke paremini, kui eile. Sest ma sain magada. Uni on minu jaoks oluline, mu keha jaoks väga oluline. Ja samas on see esimene asi, mille arvelt kokku hoida.

Kes teeb, see jõuab, eks? Elutempo on meeletu. Pool aastat tagasi poleks ma ette kujutanud, et sellist elu elan. Täiskohaga töö, täiskohaga kool, mees, lapsed ning nende trennid ja esinemised, aktiivne trennitamine, majapidamine, käsitöö, lisatööotsad, erialased projektid, kõrvaltasjad nagu täika, lugemine – tuhat loendamatut pisitegevust. Kuu tegemised kanduvad kuust kuusse edasi, nendega pole aega tegeleda. Ühele päevale planeeritud tegevused ei mahu enam kalendermärkmikusse ära.

Aga ma olen rahul. Ma olen lausa tohutult rahul. Kõige selle aktiivsuse kõrval on mul nädalavahetused, mida ma üritan puhkamiseks jätta. Ja on ka lihtsalt väheke rahulikumaid perioode.

Ma olen noor, nii noor, et mul on veel aega atra seada. Las ma tegelen kõigega, las ma rebin end lõhki ja proovin kõike järgi. Mul on veel aega leida oma suund, oma süsteem, oma koht.
Kogu sellest kaosest hoolimata pole ma oma elus kunagi varem nii paigas olnud. Ma tunnen end mugavalt, ma naudin oma pere, tööd ja hobisid. Esimest korda elus on mul tekkinud selge visioon sellest, kes ma olla tahan ja kuidas sinna jõuda. Millal saada lapsi, mida edasi õppida, milliseid valikuid teha. Ma tunnen, et lõpuks  ometi olen ma suureks kasvamise raja alguses, kuigi ma ei saa lubada, et ma selle ka lõpuni käin.

Aga praegu see kõik just nii peabki olema.

Kommentaarid
  1. Nele ütles:

    tubli oled!!
    mul puudu sealt sinu nimekirjast moned asjad, kuid elutempo juba praegu suht hull.
    igayhele tema tahtmiste ja energia jargi.
    huvitas, et kellele tattood tehakse?
    ilus tattoo!!

Lisa kommentaar

