Vinguviiul

Posted: mai 2, 2012 in Uncategorized

Ma ei saa aru. Ma lihtsalt ei saa aru.

Ma SAAN aru, et päike paistab, aga kuidas teie ei saa aru, et väljas on sellest hoolimata kolm kraadi sooja? Mul on valus vaadata neid dressikate väel külmetavaid lapsi bussipeatuses, aga T-särkidega ringijooksvad täisealised tohmanid ajavad lihtsalt vihaseks. Pange end ometi riidesse.

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    Mänguväljakul ema kahe lapsega. Noorem, selline aasta ja pisut peale – talvekombes. Vanem, silma järgi viiene – lühikeste pükste ja T-särgiga. Mina: wtf???

  2. Kris ütles:

    Meil on siin riietumisvabadus 😀

  3. Rents ütles:

    See sõltub nii palju inimestest, meil on talvel nii, et K istub lühikeste pükstega laua taga ja mina seeliku või pikkade pükstega teki all. 😀 Sügisel käib ta ka lühikeste pükstega, kuni väljas on ca kümme kraadi sooja. Jalgrattaga on tema meelest normaalne sõita talv otsa, kui hanged ei sega (sel aastal tuli alles jaanuaris lumi maha). Ja haige olemine ei tundu tal ilmast sõltuvat, vaid stressitasemest, kui stressi on liiga palju, lõppeb asi sellega, et ta on paar päeva pikali maas, aga külmetust on tal haruharva.

    • mormelar ütles:

      Kui külm pole, siis tehku muidugi, mis tahavad, aga ma räägin ikka nendest, kelle “kuradi-kuradi-külm-on” paistab meetrite kaugusele. Nendest ma ei saa aru. Mis täiskasvanud inimese peas toimub? Lapsena ma mäletan küll, see tundus äge, kes enne kevadjope selga sai, aga.

  4. Jaanika Kipper ütles:

    Ei pane:) Meeldib nii. Suvel rõve palav niikuinii, praegu just hea higistamata liputada. Üldiselt siiski teen nagu tahan ja pigem rikuvad hea päeva ära kõik need võõrad puhvaikad kes tulevad tänaval ütlema, mida kandma peaksin… Rohkem mõistmist palun!

    • mormelar ütles:

      Ma ei mõtlegi neid geenimutatsiooniga inimesi, kes külma ei tunne ja vabalt miinuskraadidega T-särgi vähel ringi lasevad. Mulgi on üks selline tuttav. Aga ma räägin ikkagi külmast sinistest inimestest, kes oma õhukeste jopekestega lõdisevad iga nurga peal. Sellest ma ei saa aru, kui tegemist pole kaheteistaastasega, kes ei peagi paremini teadma.
      Ja vanaks tänitavaks tädiks pole ma veel hakanud ning oma ideid selle koha pealt võõrastega tänaval ei jaga.

  5. Jaanika Kipper ütles:

    Aa jah, kusjuures selliseid on tõesti olemas ja kahetsusega pean nentima, et olen mõnikord ka ise sellisesse äärmusesse laskunud sügisel. Ühel hetkel avastasin et täielik piin on liikuda ja siis tuli mõistus koju, et mida kuradit ma teen omaarust, et kas see on uus slow-suicide viis või. Poole linnaskäigu pealt ostsin jope selga ja inimese tunne tuli tagasi. Mingi absurd tõesti, ise ka ei saanud aru miks tegin seda – et kampsuniga oli häbi või. Ei tea jah, aga see on kole nähtus tõepoolest.

  6. Liis ütles:

    Mina jällegi ei saa aru, kuidas saab praeguse ilmaga veel oma lapsi paksult sisse toppida? Okei, pluss 3st saan aru, aga Tallinnas oli täna +12 ja nägin nii mõndagi paksult sisse pakitud last. Kahju hakkas. +3 juures on minu lapsel seljas toariiete peal k/s kombe, +12ga aga toapluusi peal õhuke jope, ja no ei ole tal külm.

  7. Kaur ütles:

    Liis, Sa elad mingis muus Tallinnas. Ma olin suurema osa õhtust eri vanuses lastega õues, ja no rängalt külm oli. Lasteaia õue peal on niikuinii kogu aeg külm, see varjuline urgas loob mingit oma mikrokliima ja sinna tuleb panna lastele üks kiht lisaks võrreldes meie õuega 100 meetrit eemal. Ja mere ääres oli selline tuul, et tahtis sokid jalast kiskuda.

    Eelmise suve juunikuu kuumalaine ajal käisin ma välitrennis. Jalas mitu paari pikki pükse, kampsun, jope, talvesaapad, kõik kurguni kinni nööbitud.

    Samas täna olen ma just see, keda mormelar siinses sissekandes siunab. Sõidan rattaga ja jalutan pargis ja mere ääres, sellesama tuulega, t-särk seljas.

    Ehk siis. Tobe on viriseda teiste inimeste või nende laste riietuse üle. Sa ei tea, kus nad käivad, kust tulevad või mida teevad.

  8. Liis ütles:

    Kaur, mina asun Lasnamäel ja siin oli eile nii soe, et mina käisin dressipluusiga, laps õhukese jopega. Lasteaias on ka neil päikesepoolne plats. Muidugi meri meist siit ikka mitu head km.

  9. Ülle ütles:

    ma enam ei mäleta, kust lugesin, aga mõte oli selline, et püsite terved, kui sügisel olete võimalikult kauem võimalikult õhema riietusega ja kevadel võimalikult kauem võimalikult paksema riietusega.

  10. kaur ütles:

    Liis, ma ju seletan: sa ei saa nii mõelda, et kuna MUL ON SOE, siis oled SINA LOLL, sest su laps on paksult riides. See, mis on sul või su lapsel või su ämma naabri koeral – lihtsalt ei loe.

Lisa kommentaar

