Laste keelt mõistavad vaid emad

Posted: mai 7, 2012 in Uncategorized

Käruelanik: “Kaka!”

Ema: “Jaah, sõitis küll traktor mööda.”

Käruelanik: “Kaka!”

Ema: “Jaah, kiirabi oli seal.”

***

Käruelanik: “Kaka!”

Ema: “Jah, kohe annan Sulle kõrsikut.”

Kommentaarid
  1. Kris ütles:

    😀 😀 😀

  2. Mina olen täpselt selline. Ma ise ei saanud aru, aga mees filmis kõrvalt ja hiljem oli küll väga veider vaadata. Ma enda arust mõistan beebikeelt suurepäraselt 😀 Kuigi tegelikult, teatud häälitsused ja asjad on äratuntavad. Kuid enamus on ikka spontaanne ja kui laps ütlebki mulle “baababaabaa,” siis ma kohe küsin “tahad sa sülle?” vms 😀 See nii automaatne reageerimine kohe.

Lisa kommentaar

