Minu täpid ja triibud

Posted: mai 26, 2012 in Uncategorized

See postitus seisab mul vist juba kuid mustandis. Mul on alati tunne, et see pole valmis. Aga nüüd ma saan aru, et see ei saagi lõplikult valmis saada.

Aitäh, kallis, et Sa olemas oled. Ma tean, et ma ei tohiks seda kohe alguses öelda. Kena ilukirjanduslik tekst eeldaks, et see on alles lõpupüant. Aga mida ma venitan? Ma ju tean, et see on kõige suurem asi, mille eest tänulik olla. Et Sa oled olemas ja et Sa oled seda just minu jaoks.

Ma ei oleks kunagi ette kujutanud, et üks suhe võibki päriselt selline olla. Et ma õhkangi pidevalt rahulolevalt. Peale rohkem kui kolme aastat ma võin öelda, et ma mitte ainult ei armasta, aga ma ka olen jätkuvalt armunud. Ma igatsen Sind, kui Sa oled eemal. Ma värisen, kui Sa mind kallistad. Mulle meeldib teadmine, et Sa oled alati kuskil olemas.

Endagi imestuseks olen avastanud, et tegelikult ma ei ole seda tüüpi naine, kes vajab end täiuslikuna tundmiseks enda kõrvale meest. Enne olin selles kindel. Nüüd ma tean, et ka mina ise üksi olen piisav. Aga Sina, Sa teed mu veel paremaks. Ma jumaldan, et Sa oled osa mu tervikust.
Ja ma võin julgelt öelda, et ilma Sinuta poleks ma jõudnud siia, kus ma olen praegu. Sa oled algusest peale mind imetlenud, aitanud ja toetanud. Ma väga loodan, et ma olen ka Sinu jaoks sama teinud. Sa oled mind julgustanud ja innustanud. Ma tahan olla parem Sinu jaoks. Ma tahan näha seda uhkusevirvet Su silmades.

Sinus on olemas kõik need omadused, mida ma mehelt ootan. Ma ei oleks arvanud, et on võimalik neid ühte isikusse mahutada, aga näe. Sa oled mind ju algusest peale üllatanud.
Ühelt poolt oled Sa minu kalju. Sa oled rahulik, kindlameelne ja turvaline. Ma jumaldan, kuidas ma end Sinu kõrval lühikesena tunnen. Ma jumaldan, kuidas Sinu kaissu pugedes kõik mured peitu poevad. Ma jumaldan, kuidas ma saan pabistades alati Sulle helistada. Ma jumaldan, kuidas Sa mind maa peale tood. Või noh, vähemalt üritad.
Teiselt poolt oled Sa alati üllatusi täis. Iga kord, kui ma arvan, et tunnen Sind, suudad Sa millegi uuega lagedale tulla. Ma jumaldan seda, et Sa ei  ole siiski kogu oma kainuses tuim, aga hoopis piisavalt emotsionaalne ja aktiivne. Ma jumaldan seda, kuidas Sa oskad lapsi lõbustada ennastunustaval viisil. Ma jumaldan seda, kuidas ma Sinuga koos olles alati laginal naeran.
See on minu jaoks ületamatult oluline – meie sarnane huumorimeel. Need hetked, mil inimesed tänaval meie tembutavast perekonnast suure kaarega mööda kõnnivad. Need korrad, mil me teineteist kiusame. Kui ma naeratus näol Sinu kaisus uinuda saan.

Kõige olulisem on see, kui hästi Sa oskad mind käsitleda. Sa lased mul planeerida, närvitseda ja ringi joosta, aga Sa võtad juhtimise oma kätte, kui see vajalikuks osutub. Sa oskad reageerida minu absurdsustele ja ka jätta mind üksi, kui ma seda vajan. Sa lased mul olla naine, aga Sa ei karda, kui ma olen iseteadlik naine.

Sa võid vangutada pead, kui ma järjekordse kleidiga koju tulen, aga samas ei jäta Sa kunagi veini ostmata, kui ma seda palun. Mida ma võiksin veel tahta?

Me oleme täiesti erinevad inimesed ja vast seetõttu sobimegi kokku. Aga meie maailmavaade ja meie elustiil on sama, meie suhtumine üks. See on minu jaoks tugeva suhte retsept. Me täiustame teineteist ühise eesmärgi nimel.

Sa oled minu täpid ja triibud – mustrid, mis teevad mu elu põnevaks.

Kommentaarid
  1. Ladygardenia ütles:

    Ilus…

  2. egne ütles:

    hea!

  3. pisike ütles:

    🙂

  4. Nele ütles:

    oled onnelik naine!!

Lisa kommentaar

