Kassanäe

Posted: juuni 21, 2012 in Uncategorized

Image

Kommentaarid
  1. L. ütles:

    Ma olen alati arvanud, et see on su tavaline päev. 🙂 Mul on busiest day natukene rohkem, samas blogi on wordpressis olnud ainult 9 kuud.

    • mormelar ütles:

      Eip, tavaline päev on 1000 kanti, ju ma pole nii pop kui Sina 😉

      • L. ütles:

        Miks nüüd irooniaga. Oled ikka, popim oled 😛 Mul keskmine päev 600 kanti. Kui pole tükk aega midagi postitanud, siis isegi 300 kanti.

        Eesti inimene on laisk blogikülastaja. 😛

      • mormelar ütles:

        Ei, naljakas oli lihtsalt.
        Tegelikult, püsilugejad loevad ju enamuses readeri kaudu, nii et ilma igasuguste vidinateta on raske tegelikku arvu kindlaks teha. Umbes aasta tagasi mul oli mingi vidin peal, mis väitis, et koos readeriga on u 3000 erinevat IP’d nädalas. Aga no ma ju tegelikult ei tea, kas see ka tõsi on.Ja see oli siis, kui ma veel aktiivsem olin.

  2. Reine ütles:

    ossa raks!

  3. L. ütles:

    Nende readerite ja asjade kohta ei tea ma midagi. Tikker ka koguaeg räägib readerist, aga millisest readerist jutt käib? Ma ei jaga matsu 😀

Lisa kommentaar

