Seksi ja linna ja …

Posted: juuli 6, 2012 in Uncategorized

Kui ma kunagi televiisorist “Seksi ja Linna” vaatasin, mõtlesin, et see Mr. Big on ikka üks tool küll. No et kas siis ei saa räägitud ja oldud ja. 

Kui ma nüüd seda vaatan, siis ma ei suuda ära imestada, kuidas Mr. Big suudab koos olla naisega, kes kogu aeg tänitab ja üle reageerib.

Mulle tundub, et ma hakkan meheks saama.

Kommentaarid
  1. Kass. ütles:

    Ma ei saa üldse aru, kuidas Seksi ja Linna tervelt kuus hooaega valmis keevitati. Ju siis vaatajaid oli, aga miks, seda ma ei oska ka arvata. Ilmselt olen ma juba liialt mees. 😀 Aga kübeke mehelikku mõttemaailma on alati positiivne!

  2. mari ütles:

    hakkasin ka sel aastal esimest korda seda vaatama, aga no ma vist olengi mees juba, sest eriti ma aru ei saa, miks kõik tüdrukud neid omal ajal nii fännasid. peategelane on nagu mingi 40-aastane, kes on vangistuses vaimselt 17-aastase kehas. mr. big ei tundu oluliselt küpsem olevat. kuna ma peale mõne juhusliku episoodi nägin kõige esimese seksi ja linna kogemusena üldse täispikka filmi, siis seda vähem saan ma nüüd aru, miks pärast aastaid kestnud solgutamist nende abielu nii vääramatuks lõpuks peeti.

  3. z ütles:

    Mäletan kui sai kunagi Sex and the City esimest filmi nähtud, parajas kanakarjas olles. Ja oi kuidas kisati et mr Big on ikka tõbras jne ja elati kaasa. Mul ei olnud muud selle peale teha kui ohata, et olgem ausad aga mees oli algusest saati suhteliselt selge olekuga aga naine käitus lihtsalt nagu loll tiinekas ja kuuland meest kellega abielluda tahtis ja no maitea suhtlemine on nagu suhte alus või midagi…. et kui loll võib üks naine olla oma printsessilikus pulmaunistuses, et unustada Mees, selle asja kõige tähtsam osa.

    Seriaalid ei ole oluliselt vähem piinlikud … aga neid on tore vaadata kui on vaja kinnitust, et jah ma olen normaalne ja mõtlev inimene

Lisa kommentaar

