Jahust ja maasikavahust…

Posted: juuli 12, 2012 in Uncategorized

Olen “Seksi ja Linna” osadega peaaegu lõpusirgel. Kõik see on mind veidike segaseks teinud. Ja võib-olla ka pudel Saksamaalt siia nihverdatud roosat ökoveini.

Kas teate, et ma ei ole mitte kunagi kohtingul käinud? Nagu päris reaalsel kohtingul. Jah, muidugi mul on olnud romantilisi õhtuid ja restoranides küünlavalgel teineteise silitamisi, aga mitte nii, nagu Hollywoodis kombeks – et tegelikult me ei tunne teineteist, aga proovime.

Tõsi ta on, eks ma pole oluliselt pikka aega ka vallaline olnud oma viimase kaheksa aasta jooksul. Aga siiski. Kas Eestis üldse on see kultuur? Kas asi käib nii? Et Sa oled ilus, lähme vaatame, kas saab asja? Ega ma ei teakski.

See suvi on lihtsalt IME-LI-NE. Ütlesin sõbrale, et läheme reedel välja. Kuna meil oli juba nagunii kokku lepitud laupäeval välja minek, siis ta küsis, kas mul elu polegi? Bitch, your fabulous. Täpselt selline mu suvi ongi. Esimest korda kaheksa aasta jooksul. Kui mul tekib tunne, et läheks õhtul jooksma, siis ma TEEN seda. Kui mul tekib tunne, et magaks hommikul kella üheni, siis ma TEEN seda. Kui mul tekib tunne, et võtaks sõpradega veiniklaasi või viinapitsi, siis ma TEEN seda.
Te võite kutsuda mind ebaküpseks, aga te ei saa aru. Ma olen viimased kaheksa aastat olnud kabe ja korralik. Viimased kaheksa aastat, kui teie tegite kõike seda, mida ühed teismelised, rebased ja esmakordselt vanemate tiiva alt väljapääsenud individuaalid tegema pidite. Mina kasvatasin samal ajal lapsi.

Esimest, ja esimest korda olen ma olukorras, kus kõik on piisavalt suured, et ise endale hommikul süüa hankida ja olukorras, kus ma piisavalt usaldan ennast ja teisi, et teha täpselt seda, mida ma tahan.

See. Suvi. On. IME-LI-NE!

Kommentaarid
  1. Alice ütles:

    ma olen kohtamas käinud, kuid siis elasin Iirimaal ja käisin iirlastega kohtingutel. See oli isegi üpris tore. Kohtingukaaslane broneeris laua, avas uksi, maksis arve, saatis koju – nagu filmis.
    Eestlased kolivad väga ruttu kokku, sellepärast meil ka kohtinguid pole, mehed/naised leitakse tutvusringkonnast või INTERNETIST. Ööklubides, baarides numbreid eriti ei vahetata pigem otsitakse üheöösuhteid. Seega Eestis polekski kohtinguvärk eriti võimalik. Ma olen oma abikaasaga isegi kohtingul käinud. Veekeskuses 😀

  2. Kristhel ütles:

    Tegelikult võib ju kohting olla ka lahe oma kaaslasega 🙂 Meie kunagi peaaegu, et käisime ühel aga rahvast oli seal kohas nii palju, et me ei saanudki kuskile sööma jääda 😀

  3. A. ütles:

    Ei, meil see kohtinguvärk ikka toimib ka! Täitsa tõsiselt, eriti just meie praeguses vanuses ja (ehk) ka vanemana. Nooremana polnud kellelgi raha ja käidi meeldiva kaaslasega niisama pargis õlut libistamas (mina muidugi teen seda siiani, mis siis, et suur tüdruk juba :D), niimoodi casually, aga nüüd ikka käiakse ka kohtingul väljas söömas, kohvi joomas, kohvitopsiga jalutamas, kinos ja mis kõik veel teha annab.
    USA filmidest paistab küll neil see kohtingutele kutsumise värk väga lihtne ja igal sammul juhtuv, kuid usun, et päriselus see ikka päris nii ei käi, et jõusaalis astub higine mees ligi ja kutsub kohtama.

    Minu meeles täiega vahva!

  4. VRL ütles:

    Ups. Ma pole ka kohtamas käinud…. Aga laste ja tegemiste osas sama seis. Juhuuu!

Lisa kommentaar

