Käisime uusi kleite pildistamas

Posted: august 5, 2012 in Uncategorized

Kommentaarid
  1. Jette ütles:

    Nii nunnud 🙂

  2. yxkb ütles:

    Te olete ikka väga coolid!!

  3. Lais ütles:

    Väga viis!!
    PS Suurem preili on ikka juba p ä r i s preili !!!

  4. luize ütles:

    Kleidid on kaunid. Aga mul tekkis teine küsimus, uudishimu pärast. Kuna ise oled oma keha kaunistanud, siis ilmselt ei ole sul midagi selle vastu, kui ka su tütred seda teevad. Millal on sinu hinnangul õige aeg seda teha, milliseid asju siiski keelad/ei soovita?

    • mormelar ütles:

      Tätoveeringuid kindlasti enne täisealiseks saamist teha ei luba, edasi on juba enda otsustada, aga kindlasti ma selgitan ja nõustan.
      Neetidega, oh, ma ei kujuta ette. Ma praegu mõtlen, et 15-16 on esimese jaoks õige iga, aga juba praegu jalutavad 12-aastased neetidega ringi, nii et ma ei julge öelda, et ma eesootavate aastate jooksul pehmemaks ei muutu.

      • luize ütles:

        Suur tänu, sain siit kinnitust, et olen ikka enda lapsukese juures õigel teel. Oi kui raske on keelata asju ja olla samal ajal lahe emme…
        Ma seda neediasjandust väga ei poolda, esteetiliselt ei ole hea vaadata minu meelest, aga lihtlabased kõrvaaugud on küll juba algkoolis ilusad. No viis tükki reas võibolla on ekstreemsus juba.

      • Mormelar ütles:

        Mul on kokku 14 kõrvaauku + needid kõrvades 😀

        Neetidega on ses mõttes kergem, et neid saab ära võtta. Väike täpp või halvemal juhul arm võib jääda, aga siiski. Liiga noorelt tehes on muidugi armistumise võimalus suurem. Needistamine on ju väga suurel enamusel mingi faas ja tuleb mõelda sellele, mis saab siis, kui neeti enam ei taheta.

        Tätoveerimine on aga sisuliselt igavene ja nii nagu ma ise olen väga põhjalikult enne seda mõelnud, tahan ma, et ka mu lapsed sama teeksid. Ja mina kindlasti seda oma hingele ei võta, et luban neil noorelt mõne lille või liblika teha, mida nad hiljem terve elu kahetsevad. Täisealist ju enam (kahjuks) keelata ei saa, aga enne seda kindlasti nõusolekut ei annaks.

        Kuna kõik asjad pidada üle põlvkonna käima, siis mul on muidugi alati lootus, et minu laste jaoks on igasugune kehakaunistamine nii normaalne ja igav, et nad seda endale enam ei soovi. Oleks lihtsam.

  5. tiiu ütles:

    Tõeliselt kaunid kleidid ja imearmsad haldjapiigad.

Lisa kommentaar

