Kuidas Mormelar ja Elukas kodu loovad

Posted: september 19, 2012 in Uncategorized

Nüüd siis lubatud postitus kodust endast.

Elame nüüd siis hooopis teises linnaotsas, Ülejõel, ühes suures-suures majas ühes suures-suures korteris. Pärnakad kindlasti kohe teavad, mis majast jutt on.
Meie mõlema töökohad on seal lähedal, lisaks siis ilmselgelt ka Mirithi kool. Melian vahetas lasteaeda, nii et lasteaed on (mitte üldse liialdades) kolme meetri kaugusel.

Korter ise on aatriumtüüpi, mis tähendab, et lisaks 50-ruudusele õuealale on veel ka 20-ruudune sisehoov. Korter ise on ka väga tore, 103 ruutu, neli tuba ja panipaik. Ja mis väga äge – kaks vannituba! Lisaks ka kelder, mida Ülejõe piirkonnas raske leida ning mis mulle väga oluline oli.
Panipaik! Minu eelistuseks on alati lagedad pinnad ja süsteemselt ära pandud asjad. Kõikvõimalikud suured seinakapid ja täiesti eraldi panipaik ainüksi teevad sellest mu unistuste kodu!

Siseviimistlus oli kõik väga ilus ja värske, nii et seda me ümber tegema ei hakanud. Ei olnud ka ühtegi tugevalt häirivat värvilahendust. Kunagi, kunagi kindlasti. Aga praegu üritame lihtsalt asja nn soolaleivakõlbulikuks saada. Küll kunagi tuleb ka see kaunistusfaas.

Praegu olemegi siis sisustamise perioodis. Mööblit oli meil tegelikult üllatavalt vähe, veel vähem sellist, mis sinna sobiks. Kuna elutuba ja köök on kokku lihtsalt üks saalimõõtu ruum, võttis meil lahenduse mõtlemine omajagu aega. Nüüd on ta vist siiski paigas… Otsustasin end hellitada ning tellisin endale puutöömeistri käest töölaua. Õiges mõõdus ja sobivat lauda ma poleks lihtsalt iialgi leidnud. Puudu on meil veel diivanid, mida on kasutatult võrdlemisi raske leida.

Eks neid mööblitükke ole veel puudu. Me jõudu mööda lappame internetilehekülgi ja kulutame kasutatud mööblit müüvate poodide uksi. Aga otsustasime pigem olla kannatlikud, kui hankida mittesobivaid asju.

Kastide otsas elamine on muidugi väsitav, mida vast igaüks teab, kes selles olukorras olnud on. Aga iga päevaga saab killuke jälle tehtud.
Imelikul kombel olen ma ise täiesti ära harjunud selle kohaga ja minu jaoks on see juba kodu, mis kodu. Imelik seetõttu, et ma pole teps mitte kerge muutustega kohaneja. Elukaski ütleb, et temale on veel võõras. Aga ju mul on siis tunne, et see ongi õige asi.

Teha on muidugi veel niiii palju, nii lähitulevikus kui kaugemas. Õueosad on mõlemad täiesti käest ära, need saavad järgmisel kevadel prioriteediks. Mõelda vaid, oma murulapp, seda tuleb hinnata!

Kunagi saab ehk ka päris pilte, kui kastide hunnik kadunud on.

Kommentaarid
  1. ritsik ütles:

    Kuldsekas? Väga ilus ja avar paistab. Trallist on meie lastel head mälestused. Kas see haisev tiik on ikka veel lasteaia kõrval?

  2. mormelar ütles:

    Mhmh. Tiik on alles, aga aroome pole veel tundnud 😀

  3. Tiina ütles:

    Palju õnne uue kodu puhul!

  4. tikker ütles:

    Meie otsisime hoopis teise piirkonda ja väikest maja ahjuküttega, nii et taoliste korteritega on kokkupuude null. Aga sinu jutu põhjal ju täiesti ideaalne, just teie vajadustele vastav. NII palju ruumi ja panipaiku, KAKS vannituba (täielik luksus!), õueala ja sisehoov… No ütle, millises tavalises suures majas saab endale nii suure korteri kahe vannitoa ja oma õuealaga 😀

    Oeh. Ma olen lootusetu kinnisvarafriik. Oma kodu on mulle alati jube tähtis olnud ja ma lähen alati elevile, kui mõni tore inimene endale selle õige koha leiab.

  5. Leevi ütles:

    Tundub täiesti super! Palju õnne teie pisikesele perele. 🙂

  6. geagea ütles:

    Minu lapsepõlve suved ja koolivaheajad möödusid kuldsekas vanaema-vanaisa juures, neil oli ka esimese korruse suur korter. Tiik ei olnud tollal veel kõrkjaifd täis ja talvel sai seal hommikust õhtuni uisutatud. solgi-neeva oli muidugi ka siis juba olemas 🙂

    igatahes mõnusat kodunemist!

  7. mäemamma ütles:

    Ohoooo, kuldsekas! See on ju minu kodu 🙂
    Kolisime sinna (veel päris uhiuude tol ajal) kui ma olin 7ne ja praegu elavad vanemad veel seal …

Lisa kommentaar

