Kui kaob see kõige kallim

Posted: september 25, 2012 in Uncategorized

Olen siin varemgi kirjutanud, et haldjapiigadel on mõlemil oma eriline kaisuloomake.

Eelmisel neljapäeval juhtus aga selline kole lugu, et Meliani Muumi jäi teadmata kadunuks. Eriti õnnetuks teeb asja veel see, et tegemist oli ühe tegemisi täis õhtupoolikuga – lasteaiast ühte raamatukokku, raamatukogust Maximasse, Maximast teise raamatukokku, sealt mänguväljakule ja lõpuks koju. Ja kõik need vahemaad muidugi bussiga.

Lasteaias pole. Esimeses raamatukogus pole. Bussis pole.

Melian on üle ootuste hästi vastu pidanud, veel paar kuud tagasi ta poleks ilma Muumita magamagi läinud. Nüüd ta pole ei nutnud ega igatsenud, vaid küsib vahel, ega ma leidnud pole?
Alul ähvardas küll, et nutab kõik päevad ja ööd, kui Muumi kadunuks jääbki, aga eile teatas elutargalt, et on kurb küll, aga ei näita seda välja.

Aga mida teha? Kas kruvida lootused üles nii endal kui lapsel ning alustada aktiivset otsiskeemi, toppides plakateid lasteaeda ja levitades Facebookis pilti? Või võtta seda kui varianti, et üks varstiviiene võib juba oma äranätsutatud Muumist loobuda küll? Aga kui hea oleks suurena seda armsat Muumit karbis imetleda…

Terve meie pere on lihtsalt nii kurb.

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Mina alustaksin aktsiooniga. Ma ei suudaks isegi praegu endale andestada, olles 24 aastane, kui peaksin kaotama oma ühesilmse/kõrvalise pehkinud jänese, mis minuga eluaeg kaasas on käinud.

  2. Helen ütles:

    Olen 34 aastane ja usun siiani, et mu määrdundkollane eesel Eesu on elus olevus..Ta magab praegu karbis, fliisteki vahel. Silitan teda vahel ja tunnen, et ta teab, kes ma päriselt olen.

Lisa kommentaar

