Muumi on kodus tagasi!

Posted: september 26, 2012 in Uncategorized

Näe, tasub ainult natuke vinguda…

Eile helistasin siis bussi ja Maximasse ja. Ei midagi. Hakkasin juba ise ka kurvaks muutuma. Nädalake hakkas ju täis saama.

Õhtul aga läksime koos Mirithiga tiirule, viisime oma eelmisesse raamatukokku ära veel viimased raamatud (ja suuuure šokolaadi toredatele tädidele!) ning uurisime sealtki. Ei midagi. Olime mõlemad lootust kaotamas.

Bussiga trenni sõites plahvatas mul järsku, et äkki tasuks uurida ka Maxima väikestest poodidest – Melian oli seal ühes mänguautos aega veetnud ja kuigi minu loogika viiks kõik leitud asjad Maxima infoletti, ei pruugi teised ju samamoodi mõelda. Kargasime bussist maha ja jooksime vaatama. Mänguauto kõrval oligi kohe üks värviliste kingade pood.

Uurisin müüjalt, kas on teada midagi meie väikesest kaisumuumist? Eiii, venitas müüja üllatunud silmi. Hakkasin siis selgitama, et ÄKKI jäi ta siia poe ette autosse, seepärast uurin ka siit ning hakkasime lahkuma, kuni müüja tegi: “Oh!” ja leti alt, meie mõlema silme alt andiski Muumi! Oh, mul lõi see olukord endalgi pisarad silma! Tänasime ülevoolavalt ning jooksime Mirithiga trenni.

See olukord oli igas mõttes absurdne, sest ma olin tegelikult alla andnud ja läksin poolkogemata sinna poodi. Samamoodi  oli sekundite mäng, et müüjale siiski tuli meelde, et Muumi leti all lebab.

Vedas!

Mul endal pole kunagi olnud sellist ühte kindlat kaisulooma, aga mulle väga meeldib, et piigadel on. Eile sain isegi aru, kui tugev emotsioon tegelikult last kaisuloomaga seob, me olime Mirithiga mõlemad lihtsalt nii õnnelikud! Tundus täiesti loomulik Muumit kallistada keset poodi…

Kommentaarid
  1. Tiina ütles:

    Meil kadus ka kaisuloom, lõpuks kui kuskilt välja ei ilmunud, siis ostsime samasuguse uue ja kirjutasime kohe lapse nime ja meie enda mobiilinumbri sinna peale, et kui keegi leiab (ehk siis sama asi korduks), oleks võimalus helistada. Aga peale seda, kui olime uue kaisuka ostnud, ilmus vana kodus kuskilt peidust välja 🙂 Nii tal ongi kaks samasugust kaisukat. Tore, et Teil õige kaisukas kohe välja tuli!

  2. Liana ütles:

    Ma ei kujuta ette, kui minu tütre pojakene, Karupoeg Puhhist pärit väike Notsu, kaduma peaks. Küsisin täna, et kas ta tahab homme mänguasjapäevale kellegi muu ka kaasa võtta, et pojakese võib ka, see on kaisuloom, aga kellegi muu, mängimiseks ja nii. Tema vastas, et ei, temal on pojake ja kedagi muud tema kaasa ei võta!:)

Lisa kommentaar

