Viljandi käsitööpood Tikatiirits

Posted: november 16, 2012 in Uncategorized

Ma olen käsitöötarvete narkomaan. Absoluutselt. Minu meelispoodlemispaigad on tingimata käsitöö-, kontoritarvete ja muud pisividinate poed. Tartusse või Tallinnasse sattudes leiab mind pigem mõnest disaini- või käsitöökauplusest, kui Kaubamajast. Kuigi teinekord ka sealt.

Kui viimati Tartus käisin, pidi sõbrants end pooleks naerma, kui poolkogemata kuskilt pimedast nurgast ühe uue käsitööpoe leidsin: “Mis seeee on?”. Ta arvab, et leian neid lõhna järgi üles.

Seekord jäi mulle Viljandis selline tore logo silma. Tikatiirits. Kuna pood avati kell 10 ja loeng algas 10.15, oli õhtul juba masterplan paigas. Jõuab ju küll! 

Läbi väikese viperuse ja sõbraliku remondimehe astusingi mõned minutid peale 10 esimesest pilgust meeldiva müüjanna (ja ühtlasi ka poe omaniku) kannul armsasse käsitööoaasi.

Oh-sa-poiss! Olen alati mõelnud, et kui Bingoga miljoni võidan, teen ühe toreda multifunktsionaalse käsitööpoe. Aga kuna ma tõenäoliselt kunagi ei võida (sest ma ei osta eriti tihti lotopiletit, ka selles võib asi olla), on mul niiii hea meel näha, et keegi on selle juba ära teinud! Ja miks mitte Viljandisse? Minu arust tasub ainuüksi selle poe pärast Viljandisse tulla.

Lisaks väikesele kõrvalalale puidust mänguasjade näol sisaldab pood endas lõngu, pabereid, ripatseid, tange, kõrvarõngaid, fimo-lilli ja niiiii palju muud. Ehk siis lisaks klassikalisele käsitööpoe sortimendile on rõhku pandud ka pabermeisterdamisele ja muidugi toredatele valmistoodetele.

Ja kaup oli äärmiselt põnev. Kuigi mitte ülekuhjatud, oli kraam just huvitav, teistsugune, kvaliteetne ja mitmeotstarbeline. Suutsin selline lühikese 15 minuti jooksul (olgu, ma JÄIN loengusse natuke hiljaks kah) päris paraja summa hakkama panna, aga lahkusin üliõnnelikuna, ideid täis.

Muidugi ei saa unustada ka ülimalt toredat ja jutukat omanikku. Ma olen inimene, kellele teenindus alati äärmiselt oluline on ning selliselt kohalt ootan kindlasti leti taha inimest, kes viitsib lobiseda, küsimustele vastata ja abiks olla. Sain seda kõike ja rohkemgi veel. Kuna sortiment aina täieneb, siis ma juba ei jõua ära oodata järgmist korda, kui olen Viljandis ja saan Tikatiiritsale jälle külla minna!

Vahva oli ka see, et mind juba märgati, nimelt olin juba eelmisel õhtul poodi nägemata nende Facebookis oma poolehoidu avaldanud ning minu kurikuulus punane tukk juba ka omanikule silma jäänud! Absoluutselt personaalne teenindus, mis Sul veel vaja on?

Minu poolt lähevad teele suured kiidusõnad ja edusoovid, selliseid vahvaid väikeärisid peaks igatahes toetama!

Lisa kommentaar

