Feministide meelehärmiks

Posted: detsember 7, 2012 in Uncategorized

Seisame öises pealinnases söögijärjekorras.
Üks vanem ja vägijoogine onu ütleb kõva häälega üle platsi, et mul on kena säärejooks, lausa fantast vaadata.
“Tänan,” vastab Elukas.

Kommentaarid
  1. Rents ütles:

    Ei usu mina, et feministe kellegi säärejooks häirib. Kuigi konkreetne feminist siin leiab, et öösiti, kui on juba -14, võiks ikka soojalt riidesse panna. Sul vist vähemalt seda ohtu ei ole, et jope selga ära ei kataks. 😀

    • Kaili ütles:

      Seekord ma sinuga küll ühel nõul pole. Palun uuri võta hetk ja uuri veidi veel, mis loom see feminism on 🙂

      • Rents ütles:

        Meh? Miks sa MINUGA nõus ei ole? Mina ei ole feminismi kohta midagi öelnud, see on tõenäoliselt ikka blogi autor, kellega sa vaidled, mitte mina.

      • mormelar ütles:

        Oh, tegemist on ju pelgalt minu labase huumoriga, millega siinlugejad harjunud peaksid olema ning feminismi osa käis hoopis selle kohta, et mees minule mõeldud komplimendi endale võttis ehk siis minu objektistas ning omandiõigust näitas. Mitte säärte kohta, nagu Rents arvas.

  2. Kaili ütles:

    Pardon, vastasin valelt lingilt tõesti 🙂

  3. Rents ütles:

    Eks Rents sai aru ikka, millest jutt käis, aga teatav omanditunne on suhtes vist normaalne. Mul tõusid hiljuti kulmud lakke juba siis, kui minu jaoks täiesti võõras tüdruk K-d tema EESNIME pidi kutsus.

Lisa kommentaar

