Tukast ja juustest ja

Posted: detsember 30, 2012 in Uncategorized

“Lahe tukk.”

“Mh. Sulle ei meeldi ju tukad.”

“See tukk meeldib.”

“Miks?”

“Sest see on Sinu küljes.”

***

Ma olen oma juustest tüdinenud. Või olin? Ma olen oma elus väga palju soenguid ja värve vahetanud, kõikvõimalikke toredaid ja vähemtoredaid asju proovinud. Üks stiil püsis mul vanasti maksimaalselt pool aastat, siis oli jälle vaja midagi teha. Eks see oli lihtne ja efektne stiilimuutus, kui tundsin, et jälle enda välimuse (ja eks tihti ka üleüldse eluga) rahul polnud.

Praegune soeng on mul püsinud üle kahe aasta, samas lõikuses ja värvis. Nii kaua, et isegi mu imeline ihujuuksur naljatles ükskord, et tal hakkab juba igav.

Teatasin siis, et ajan kiilakaks või värvin roosaks. Mõlemast keelitati mind mööda, ühest kodus ja teisest juuksuris. Eks ma saan ju aru küll, et peale neid lõputuid katsetamisi on nad nii pikad ja terved, et ei tasu jälle retsima hakata. Värvisime siis punase tukajupi roosaks, eredast beebiroosaks üleminekuga. Lõikasime natuke lõbusaid sakke ka sisse. Muutus on täitsa olemas.

Eks mul vist ongi aeg harjuda. Ehmatan veel oma lapsed (no need kooliomad) ära, kui üks päev üleni roosa või lilla peaga tööle lähen. Enam ei saa kõike teha, mis pähe tuleb. Millestki tuleb ju loobuda. Parem siis šokeerivast soengust kui tegudest.

Täpselt nädal aega on mu veerandsajani.

Lisa kommentaar

