Ma olen vist tegelikult mees

Posted: jaanuar 15, 2013 in Uncategorized

Jah, on viimane aeg seda tunnistada.

Mu ema arvas, et saab poja, kui ma tal kõhus olin. Lisaks paarile imelikule kiiksule, nagu soov suitsetada (mida ta muidu kunagi teinud pole) ja vastupandamatule isule rasvaste kalapirukate järgi (mida ta muidu kunagi ei sööks). No mida head sellest kompotist ikka välja tulla saab?

Mingi hetk postitasid igasugused naisteportaalid toredaid nimekirju naiste harjumustest ja ühistest nimetajatest. Pidin kurbusega tunnistama, et leidsin kogu kamba peale vaid paar üksikut asja, mida omaks võtta. Samal ajal kui sõbrannad naerda kiljatasid, et isversusver, nii ju ongi. 

Juba lapsena jooksin ka rohkem poistega ringi ja ronisin puu otsas. Kuigi mängisin ka nukkudega, sellegipoolest. Lähemad sõbrad on mul ka enamuses meessoost. Ema, kas oledki mu ära rikkunud oma rasedusaegse mõtlemisega?

Enda meelest olen ma küll üdini naiselik. Mood ja kosmeetika ja käsitöö ja tujud ja manipuleerimine ja. Aga miks siis keegi ei usu?

Nüüd siis vahva venekeelne laul (antud lingil eestikeelse tõlkega), mis paljastab kõikide meeste ühised omadused. Nonii. Kes mind salaja filmis ja sellest laulu kirjutas? Olgu, seda suitsunalja ma ei tee ja ninakarvade asemel nokin pigem kulmukarvu, aga ikkagi. Kõik ülejäänud on nagu maha kirjutatud, (suure) häbiga pean tunnistama, et olen isegi sukkpükse pesukorvist välja koukinud.

Eriti suur äratundmine oli loo lõpus. Ma ei jõua kokku lugeda neid kordi, kui Elukas on minuga pahandama pidanud, sest minu suutmatuse tõttu diivanilt tõusta lendab mõni tehnikavidin või sööginõu. Aga ma ei viiiitsi ju.

Eks on aeg vist endale näkku vaadata ja vuntsid kasvatada.

Kommentaarid
  1. Katz ütles:

    Tere tulemast meeste sekka! 😀

  2. kohalik ütles:

    eino väga lahe 😀 ehk polegi me meestest nii erinevad 😛

  3. Liis ütles:

    Mul on sama tunne, emagi arvas rasedana, et olen poiss ja no tõesti-mehelikuma mõtteviisiga naist, kui mina, on raske leida 😀

Lisa kommentaar

