Südamete päev

Posted: veebruar 14, 2013 in Uncategorized

Image

Paar päeva tagasi avastasin, et mu lauvärvide karbis vedeleb üks punane lauvärvipliiats. Mida ma ju enam ei kasuta. Mõeldud-tehtud, sellega saab ju oma plikadele südamed peale joonistada Sõbrapäeval.

Lasteaias läks asi edukalt, Melianil südameke põsel ja kõik.
Koolis… Noh, koos Mirithiga kibelesid paar tema sõbranjet, kes ka südamekesi tahtsid. Ja enne, kui ma arugi sain, joonistasin terve pika vahetunni südameid, teised kaks takkpihta, järjekord lookles meie pika lugemissaali tahaotsa välja. Joonistasin südameid nii palju, et vaid paar korda kasutatud pliiats sai viimse tükini ära teritatud. Pliiats sai otsa enne, kui lapsed! Ja nüüd on terve kool südametega lapsi täis.
Kusjuures, kui asi sai alguse väikestest tüdrukutest, siis lõppes suurte poistega!

Nüüd kardan muidugi, et homme on pooled lapsevanemad kurja gängina mul ukse taga, et ma nende laste peale sodisin. Ups.

Kommentaarid
  1. ritsik ütles:

    Mul on tunne, et sa oled väga õiges kohas tööl 🙂

  2. herz ütles:

    Nii armas, kui pisike asi suure(ma)ks kasvab 🙂

  3. Kristhel ütles:

    Nii nii armas! 🙂

Lisa kommentaar

