Uudiseid lasteaiast

Posted: märts 8, 2013 in Uncategorized

Melian käib ju sügisest uues lasteaias, eksole. Plaanisin kogu aeg tema kohanemisest ja kõigest kirjutada, aga nagu näha, olen blogi vaeslapse rolli lükanud. 

Piiga on õnneks aktiivne suhtleja ja suhtub muutustesse mängleva kergusega. Eks ta ikka igatseb vana lasteaeda taga ning alguses väitis järjekindlalt, et temal pole ühtegi sõpra, aga nüüdseks on juba elu vana raja peal tagasi ja kõik korras. Eriti hästi saab ta läbi ühe noore kasvatajaga, selle ta vist võtaks iga õhtu koju ka kaasa. Vaevalt Elukalgi selle vastu midagi oleks, muidugi.

Lasteaed ise on hoopis teistsugune kui eelmine. Tagantjärgi mõeldes oli mul vist raskem harjuda. Seda oma-oma tunnet ei tekkinud nagu eelmise lasteaiaga. Aga see-eest on jälle rühmaruumid suuremad ja õuealagi kordades parem ning tegevuserohkem. Eks plussid ja miinused annavad ikka kokku ühe terve.

Eile lasteaeda minnes jõudis minuni kaks lookest.

Minu juurde tuli ühe armsa poisi isa, kes teatas, et ei tea, kas selline asi ka sobilik on, aga tema poeg sooviks Meliani Getter Jaani kontserdile kutsuda. See oli nii armas, et hoolimata minu jaoks erakordselt kehvast muusikavalikust ma oleks isegi hea meelega lubanud, aga kahjuks oleme sel nädalavahetusel Pärnust ära.

Seejärel rääkis kasvataja, kuidas ta ühe teise rühma kooliminejaga üritas lugemist õppida, aga ei saanud, sest Melian muudkui segas vahele ja ütles ette. Melian kohe muidugi demonstreeris ka oma lugemisoskust, andes meile teada, mida arvab üks tema lasteaiakaaslane naistest: “Ma mehi tean küll, nad teevad tööd kogu aeg. Naised on ilusad. Rohkem ma ei tea.”

Ütlesin Melianile, et sellisega võib abielluda küll, asjadest on õigesti aru saadud.

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    Uhh, ära soovi oma tütrele saatust abielluda mehega,kelle meelest naiste roll on ainult ilus olla:D

Lisa kommentaar

