Aleksei Turovski loeng

Posted: mai 14, 2013 in Uncategorized

Ma olen Turovskiga juba mitu korda kohtunud ja iga korraga meeldib ta mulle aina enam. Suurepärane jutuvestja, äärmiselt tark ja sümpaatne inimene.

Ükskord sattusime loomaaias jalutades tema ringkäigu peale ja see oli võrratu kogemus. Inimesed kogunesid tema ümber juttu kuulama lihtsalt iseenesest. Ja ta polnud sellega kitsi.

Täna käis ta meil koolis loengut pidamas ja kasutasin kohe võimalust ära. Ei pea mitte mainima, et ma pole meie põhikooliealisi veel elus nii vaikselt näinud, kohustuslikud naerupahvatused välja arvatud. Ja no lõpuaplaus oli ka kordi vägevam kui alguse oma.

“Ma pole feminist, ma olen zooloog. Need PÄRIS üks ja sama pole.”

“Loomariigis ei saa aastat kordama jätta, nagu meil lastega, kui Sa pole 125 protsendi peale õppida suutnud. Kui meil oleks nagu rebasekutsikatega, siis need lapsed sureksid lihtsalt ära. Keegi neid ikka sööks.”

“Meil on 800 ilvest ja üks mees, kes nende haiguste uurimisega tegeleb. Austrias on 200 arsti, aga teate, mitu ilvest? Üks. Ei, nüüd on lausa kolm, ma saatsin neile kaks tükki.”

“Kui hüljes, see võrratu ujuja, oskaks naerda, siis ta sureks naeru kätte nähes inimest ujumas.”

Image

Kommentaarid
  1. Angela ütles:

    Aastaid tagasi Viru folgil rääkis ta huntidest ja jõudis selleni, et kolm põlvkonda lolle naisi – üks noorusest loll, teine paneb lollusest lapsele erksa mütsi pähe ja kolmas vanadusest nõder… 🙂

  2. Angela ütles:

    Ühesenõga . huntide kaudu jõudis Punamütsikese looni

Lisa kommentaar

