Kuhu kadus aeg?

Posted: mai 14, 2013 in Uncategorized

Mul saab sel suvel kümme aastat põhikooli lõpetamisest. Kuidas ma saan üldse olla nii vana, et mul mingist verstapostist kümme aastat saab? Kuidas?

Me kolisime oma uude koju üheksa kuud tagasi. Mul on “tühi” tuba ikka veel lahti pakkimata kaste täis. Me kolisime ju tegelikult üleeelmine nädal, eks?

Ma avastasin ükskord, et see oli üsna täpselt neli aastat tagasi, kui Härra Isa viimati haldjapiigadega päris omapead oli. Sellest ajast saati on ta nendega kohtunud vaid vanavanemate juures. Neli? Aga Melian sündis ju eelmine aasta? Ei?

Mirith rääkis, kuidas nad sõbrannadega arutasid, et mis toit teeb paksuks ja mis mitte. Kuidas minu väike tita üldse teab, mis tähendab paksuks minemine?

Mingi paar päeva tagasi, see oli siis detsembris, sai ostetud HRL 2013 piletid. Kuidas ma nüüd juba avastasin end selleks ajaks juuksuriskäiku planeerimas?

Karla on olnud meiega kuus kuud. See on ainuke asi, mis tundub, nagu oleks kogu aeg olnud, selle asemel, et eile juhtuda. Kuidas me küll ilma temata elada oskasime?

Kommentaarid
  1. naine50+ ütles:

    Aga ajaga ongi täpselt nii. Minu tita ka alles sündis, aga nüüd on tal endal juba lapsed ja mina olen vanaema. Niiet naudi igat päeva, need mööduvad kiiresti.

Lisa kommentaar

