Laps on kodu peegel

Posted: mai 16, 2013 in Uncategorized

Lasteaias uuriti, miks on vaja emasid, isasid ja lapsi.

Melian arvas, et emasid on vaja, et keegi süüa teeks ja lastega tegeleks. Lapsi aga selleks vaja, et emal ja isal igav ei hakkaks.

Milleks on aga vaja isasid? “Isasid on vaja selleks, et nad lapsi hoiaksid, kui emasid kodus pole.”

Kivi minu kapsaaeda. Olen küll kaks nädalat (ausõna, viimaste kuude varjus on see SUUR asi) kogu aeg Pärnus olnud, aga loomulikult olin just täna Saaremaal, kui leidis aset lasteaia kevadpidu. 
Ees ootavad kirbuturg, lasteüritus, sünnipäev, konverents, eksamid Viljandis, eelmise lasteaia tantsupidu, Kilingi-Nõmme laulupidu, pediküür, juuksur, Tallinn, kaheksa päeva Galiitsiat, kooli lõpp töö juures ja uued eksamid. 

Et siis kohtume kolme nädala pärast, mu kallis hingerahu!

Kommentaarid
  1. m. ütles:

    Ma ei saa oma uudishimu rahuldamata jätta.. Kaheksa päeva Galiitsiat? 🙂

    Ja kõigi muude tegemiste kohta.. Sa oled ikka üks ütlemata tubli ja tegus naine!

    • mormelar ütles:

      Jah, tulen Sinu kanti 🙂 Meil üks projekt, selle raames nüüd sealkandis ka kohtumine.

      • m. ütles:

        Aaa, olgu-olgu 🙂 Õigus küll, et nägin ükskord mu kohaliku hispaania keele õpetaja ja sõbra Facebookis pilti, kus Sina ka peal olid, ja imestasin. Väga vahva igatahes! Naudi siis Galiitsiat! Hoian pöialt, et ilm ilus oleks – siin kipub väga tihti vihma sadama :D!

    • mormelar ütles:

      Oi, kes? Eks maailm on ju väike 🙂

      Ja ma loodan pigem vihma, mulle ei meeldi suvi ega palav.

      • m. ütles:

        No siis sa vähemalt reisid õigesse paika 🙂
        Maailm tundub tõesti iga päevaga väiksem! – Hugo 🙂

  2. Mia ütles:

    Pole kunagi Galiitsisast midagi kuulnud ja pidin kohe guugeldama. Kõlab põnevalt:)

Lisa kommentaar

