Gorjussi sõltuvus

Posted: september 13, 2013 in Uncategorized

Et nüüd kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama päris algusest. Ja võimalikult pikalt, sest mulle meeldib rääkida, eksole.

Image

Nimelt nägin ükskord Tallinnas RahvaRaamatu poes ühte ägedat pastakat. Pastaka peal oli armas tüdruk raamatute otsas, märklauseks “New heights”. See meeldis mulle nii väga, sest ma tundsin, et see sobib minu olekuga ja mulle meeldis selle fraasi mitmetähenduslikkus. Sõnamängud on ju ka minu teema. Ja no armas tüdruk ja raamatud, kes suudaks vastu panna?

Aga see pastakas maksis üsna täpselt nii palju, et ma mõtlesin, et ostan selle hoopis Pärnust Tudengiteisipäeval. Ma olen meie RR tuntud klient juba sooduspäevadel, ükspäev müüja isegi imestas, et täna pole ju teisipäev, kui lapsele kooliasju varusime.

Siis aga läks nii, et Pärnus seda polnud. Mõtlesin ja vaagisin, kas lasen kellelgi endale saata või satun veel ise teise linna või…Lõpuks otsustasin, et pole mul seda vaja. Mul on ju kodus umbes 800 pastakat. Liialdamata – ma kogun logopastakaid, kes veel ei tea.

Kuni ühel ilusal päeval sain sõnumi, et mulle on Smartpostis pakk. Okou, oli mu esimene mõte. Ma ju ei saa pakke, ma saadan neid, seega pidi mõni tagasi tulema. Okou. Aga kastis oli hoopis armas kingitus mulle ühe toreda blogilugeja poolt, kellel ma olen aidanud vällamaalt asju tellida. Ja lisaks superägedale pealuudega poekotile, mida ma kogu aeg kasutan, oli seal pakis ka SEESAMA pastakas. Isegi tema arvas, et see on minulik!

Saage tuttavaks, Gorjussi “New Heights”.

Edasi läks kõik allamäge, nagu minu puhul ikka, kui ma millesti tõsiselt vaimustun. Õnneks juhtub seda viimasel ajal pigem harva. Eks see ole mingi lapsepõlvetrauma, et mul on nõrkus ilusate asjade vastu.
Googeldasin, kuni leidsin kõige soodsama UK poe ja tellisin endale hulka Gorjussi nänni ja eriti just meisterdamistarbeid. Nii olengi kevade ja suve jooksul endale paraja kollektsiooni suutnud hankida.

Et asja veel hullemaks teha, suutsin koolitarbeid ostes ka oma lapsed sellesse nakatada. Mirithil oli vaja uut pinalit ja rahakotti ja… Oih. Nüüd sügisel võttis RR suure hulga nende asju sisse ja sealt see kõik tuli, ega tellida poleks enam tahtnud.

Ülemisel pildil on minu kraam ja alumisel laste oma.

IMG_7000

IMG_7005

Kommentaarid
  1. Andra ütles:

    Holy crap, need on tõesti väga ilusad!

  2. been there, done that ütles:

    Ma avastasin need tüdrukud aasta tagasi, nüüd on mul tüdrukuga käekott ja rahakott, kirjapulgast ei hakka rääkimagi. Kohvi joon ka hommikuti tüdrukuga tassist. Maitseb kusjuures palju paremini 🙂

    • mormelar ütles:

      Üldse ei kahtlegi! Minu jaoks jääb see tass kahjuks liiga väikeseks, ma olen teejooja.

      • been there, done that ütles:

        Neid tasse on mitmes suuruses tegelikult – mu tütrel on see väiksemas mõõdus tass piimatassiks ja endal suurem hommikukohvi jaoks. Kuigi tõsi ta on – võiks suurem olla. Aga ma lähen tavaliselt nagunii tööle ja jätkan seal 0,4-liitrise iittala kruusiga kofeiini manustamist 😉

  3. crimson ütles:

    Ohhoo, kas töesti oli sama pastakas, mis ma Sulle saatsin? Jeee! Kümpi!

    • mormelar ütles:

      Olioli, ma ju rääkisin Sulle, et piilusin ammu seda 🙂 Teoorias oledki Sina kogu selles sõltuvuses süüdi nüüd 😀

      • crimson ütles:

        Ma mötlesin, et vb teise pildiga vöi nii. Aga ei, väga vahvad on. Raha tahavad ka, kuraskid, palju. Ja meie Rahva Raamatus oli ka neid asju kunagi siiski olnud, praegu lihtsalt otsas. Lubasid, et tuleb kunagi veel.

  4. evelin° ütles:

    mulle kinkins kadri-ann selle neiuga jõulukaardi 🙂 raamatutel järjehoidjaks nüüd.

  5. Raven ütles:

    Jajah… mitu aastat sellest juba. Rahva Raamatust ma neid juba aastaid ostnud 🙂

  6. Emily ütles:

    Ahvatlen… Benettonil on nüüd Gorjussi öö- ja alusriiete kollektsioon olemas.

Lisa kommentaar

