Haldjapiigad laienevad

Posted: september 13, 2013 in Uncategorized

Hakkasin ükspäev vaikselt aru saama, et kuigi ma olen blogimise peaaegu, et maha jätnud, siis ma jätkuvalt kiusan inimesi lollakate juhtumistega oma igapäevaelust. Meie igapäevaelust. Aga seda Facebookis.

Olen juba aastapäevad mõelnud blogile FB lehe tegemisest, aga mulle on tundunud, et see ei tasuks end ära. Kuid nüüd olles viimased postitusi just oma siniselt seinalt blogisse kopeerinud, mõtlesin, et no proovime siis. Ehk tasub tõesti need pisikesed teemad hoopis sinna toppida.

https://www.facebook.com/haldjapiigad

Kommentaarid
  1. Rents ütles:

    Ma juba mõtlesin, et veel üks haldjapiiga perre lisandumas.

  2. kurb ütles:

    Tean mitut püsilugejat, kes nüüd nukralt ohkavad, sest neid ei ole FBs 😦

    • mormelar ütles:

      Pole üldse põhjust, ega ma seepärast blogisse kirjutamata ei jäta. Lihtsalt oma sõbralisti tüütamise asemel ehk teinekord tüütan FB blogilaikijaid 🙂 See, mis blogisse mõeldud, siia ka tuleb.

Lisa kommentaar

