Septembris ei joo

Posted: september 16, 2013 in Uncategorized

Võtan osa kampaaniast Kaine September ehk Septembris ei joo

Miks? Suvi oli pidune, nagu ikka ja mulle tundus, et miks mitte. Mul on küll kahe suurepärase sõbra sünnipäevad septembris, aga usun oma meelekindlusesse.

See nädalavahetus tuli välja, et kuigi ma tilkagi alkoholi ei tarvita, siis piisab sõpradest ja poole ööni istumisest, et hommikul oleks ikka pohmakas! Teretore. Keha on vist harjunud niiviisi.

Muidu on tore kampaania. Näonahk on ilusam ja ei pea muretsema enne pidu poodi jõudmise pärast. Mulle sobib.

Kõik muidugi tembeldavad mind rasedaks, sest ega täie mõistusega inimene muul põhjusel ju alkoholist ei loobu, eks.

Kommentaarid
  1. Liina ütles:

    Alkoholiga on minul nagu lihaga. Loobusiin kuuks ajaks lihast ja kalast, nüüd olen taimetoitlane ning enamuse ajast lausa vegan, kuigi luban endale harva ka juustu. Ühe vähem bajan oma ellu ka alkoholi.

    Alkoholist loobusin ca kaks kuud tagasi, lihtsalt paljuks läks. Sõber kes on nn straight edge eluviisi pikalt elanud peab ka kogu aeg kokku puutuma küsimustega, et miks ta ei joo? Kas on olnud kunagi sõltlane, kas ta läheb vägivaldseks juues? Kahjuks need kes ei tohiks juua, seda ikka teeavd ning purjus peaga ka peksavad aga sellest ei tahtnud ma rääkida. Ei, tema mitte. Ta lihtsalt ei näinud vajadust ning nii ka mina. (Olles aus, kui temaga kohtusin, siis ütlesin oma ühele sõbrale, et ei tea kas usaldada meest kes on karsklane, sellel sõnal on kuidagi kuiviku ning veidriku maik juures). Mingil hetkel sai aga ka minu piir täis ja sain aru, et raha jääb ka palju enam üle kui alkoholi ei tarbi. Muide, ma muidu õlut ei joo aga Baltika 0 mulle täitsa maitsab ning sõpradega peol olles peletab õlleklaas ka kõik küsimused ala “oled rase vä” eemale. Siinkohal pean tõdema, et eelmisel laupäeval jõin siiski sõpradega veini, halba ning palju.. pühapäeva õhtul, kui olin kogu päeva voodis mööda saatnud, leidsin end taas küsimuse eest, et miks? Miks ma ohverdasin kogu ilusa pühapäeva, et veini juua saaks. See tundus nii tobe.

    Vaatasin ühte dokumentaalfilmi (straight edge elustiilist) ning mulle meeldis Henry Rollinsi vaade alkoholile ja muusikale/kontsertidele, et miks osad kontserdid on nii hilja ning kohtades kuhu alla 18 sisse ei saa? Eks ikka selleks, et baar saaks alkoholi müüa! Kas muusika ei peaks olema mitte kõigile? Kas see pole mitte ühe osa rahvatiku diskrimineerimine?

Lisa kommentaar

