Titesündroom

Posted: oktoober 4, 2013 in Uncategorized

No teate ju küll seda värki, kuidas värsked lapsevanemad ainult oma titast oskavad rääkida ja siis kõik on meie. “Meie tegime kaka mähkusse” jne.

Meil on see täiega. Öelge vaid sõna “kass” ja ma võin teile igavesti oma kassist rääkida. Karla on lihtsalt nii jumalik, et ei saa teisiti. “Karla, issi annab mämm!” Ja ta muide kohe läheb selle peale, ta saab aru!
See on ka Elukale muidugi külge hakanud. Kui ma kodust ära olen paar päeva, siis ma saan pilte ja e-maile kassi tegemistest, mitte laste.

***

Mul oli täna enne teatrisse lippamist minut aega. Mis on kõige olulisem informatsioon, mida Elukas jagab selle ajaga?

“Karla sõi õues rohtu ja kui ma ta tuppa lasin, siis ta hakkas oma kõõksuvat häält tegema, no et hakkab kohe oksele, tead ju küll. Ma siis võtsin ta sülle ja läksime kraanikausi kohale ja siis me oksendasime ilusti kraanikaussi. Nii tubli.”

Lisa kommentaar

