Kalendermärkmik 2014

Posted: oktoober 6, 2013 in Uncategorized

Mul pole vist vaja enam kuuendat korda korrata, et ma olen absoluutselt sõltuv oma kalendermärkmikust. Ma olen äärmiselt hajameelne, aga samas täpsust armastav, mis teeb mu elu mõistagi üsna keeruliseks. Seega on mu igaaastane märkmik mu parim sõber.

Juba kooliajal sõdisin õpetajatega ja kasutasin koolipäeviku asemel aastapõhist kalendermärkmikku. Siis leppisin muidugi suhteliselt tavalise eksemplariga. Paar aastat tagasi avastasin enda jaoks Paperblanksi ja TeNeuesi, ilusad ja, mis kõige olulisem, beežika tooniga paberil. Mulle üldse ei imponeeri valge pleegitatud paber.

Aga ma ei leidnud ikkagi seda päris õiget. Päevapõhine Paperblanks oli liiga paks oma (minu jaoks) kasutute lisadega, nädalapõhine jällegi liiga vähese ruumiga. Lisaks see hind, ay carramba, ja nii saigi juba kevadel mu peas alguse plaan uus märkmik ise teha.

Kuna ma olen aga tuntud kilplane, siis selle asemel, et mingit toredat programmi otsida või mõni alus netist alla laadida, tegin kõik ise, käsitsi, MS Wordis. Ma ei taha sellest rohkem rääkida. Ma saan aru, et see oli äärmiselt rumal, aga ma nautisin seda.

Printisin lehed väikese jupsimisega välja ja köitsin kokku, nii seisis mitu nädalat see sisu mu laual ja ootas õiget aega. Tuli välja, et see õige aeg oli eile öösel umbes 3.00- 4.30. Aga tehtud ta sai, ja ma olen väga rahul. Kaane katsin vanast seelikust pärit sametiga, peal muidugi mu hetke suurim lemmik Gorjussi sarjast, sisu on taaskasutatud paberist.

Nädalapõhine arvestus, lisaks iganädalased nimekirjad, sünnipäevade nimistu, töö- ja koolikohustuste nimekirjad, ühistellimuste ja käsitöönõutamiste nimekirjad ja palju muid toredaid lisasid, mis on just mulle personaalselt vajalikud.

Oi, ma ei jõua uut aastat ära oodata!

Image

Kommentaarid
  1. verxu ütles:

    sa oled osav! Geniaalne lahendus. Peaks vist ka oma köitepressid tolmust puhtaks lükkama

  2. s2rtsuliine ütles:

    Wau, sügav kummardus! See on nii lahe! Olen samuti hädas sellega, et ükski märkmik pole lõpuni meele järgi ning on olnud soov asja ise teha, kuid pole julenud ette võtta. Aga Sa ju suisa inspireerid, ehk peaks ikka selle asja ette võtma. 🙂

  3. Elin Luts ütles:

    Superilus ja -lahe!

  4. Shamio ütles:

    Oi kui äge! Ja kuigi sa ütlesid, et sa ei taha enam rääkida, kuidas MS Wordis sellega jamasid, siis kas kuidagi tellida ei õnnestuks sinu käest? 😀 Mul on ka iga aastalõpp sarnane probleem, et leiaks vaid sobiva kalendermärkmiku. Ise katsetama ei julge hakata, sest kui selle MS Wordi osa saaks isegi tehtud, siis köitmine ja kaaned… No ma ei tea.

    • mormelar ütles:

      Sa pole mitte esimene selle küsimusega. Oh, ma ei oskaks hindagi panna, see ajakulu on ikka meeletu ja ma pole üldse nii osav… Kui huvi on väga suur, siis kirjuta mulle mormelar ät gmail punkt com.

  5. Kitty ütles:

    Oi, niiiii ilus! Ma olen ise ka 100% märkmikusõltlane ja PaperBlanksi fänn. Super töö, peaksid eritellimusi hakkama vastu võtma 🙂

  6. ravenwhisperer ütles:

    Väga ilus. Mul on pigem tehniline küsimus nüüd. Mismoodi neid lehti printisid? Noh, et kahepoolsed ju, aga ma ei suuda mitte välja mõelda, kuidas neid teha, et pärast normaalselt köita saaks. Peaks äkki mõne vana märkmiku lihtsalt laiali lammutama ja spikerdama?

    • mormelar ütles:

      See sõltubki sellest, et kuidas Sa köidad. Mina köidan kolmelehelistes vihikutes, siis lihtsalt arvutasingi välja, et mis järjekorras tegema peab, ma kohe arvutis tegingi printimisjärjekorras. A4 lehtedel on nad täiesti mööda järjekorras jah.

Lisa kommentaar

