Miks ma varsti auto alla jään

Posted: oktoober 11, 2013 in Uncategorized

Olen elus õppinud, et asjad tulevad tihtipeale ikka nulli. Et kui kuskilt võetakse ära, siis teisalt antakse juurde. Et kui ühe koha pealt läheb väga hästi, juhtub tingimata varsti midagi halba.

Nüüd olen veendunud, et jään auto alla, sest nii võituderohket paari nädalat, kui mul on olnud, ei suudaks ma isegi ette kujutada!

Image

Asi algas juba suvel, kui Facebooki kaudu saime tasuta käia Grease muusikali vaatamas tänu ajakirjale Mood ning võitsin peale pulmi 5 suurt  raamitud väljatrükki meie fotodest firmalt Printcut, nii et nüüd on meil kenad suured pulmapildid.

Viimaste nädalate suurtest võitudest kõigepealt võitsin endale Montoni mantli. Osalesin loosis küll ühe mantliga, aga pärast proovides selgus, et see ei sobi mulle üldse selga, niisiis vahetasin selle Montoni lahkel loal teise mantli vastu välja. Esitlen teile minu uut kullakest, mis mind talvel soojas hoiab. See oli üks väga vajalik võit, kuna mu vana mantel on sama vana kui Melian ja vaikselt hakkab oma soojust kaotama. Lasin ta küll eelmine aasta toredamaks teha hunniku karvaäärte ja kassikõrvadega, aga no ikkagi. Olen uue mantli üle väga õnnelik!

Seejärel tuli üks hiiglamasuur võit Malluka blogist, kus kokku 400 euro eest teevad mind õnnelikuks hunnik erinevaid poode ja brände. Oi, ma kilkasin nagu väike tüdruk! Seal on nii palju toredaid asju ja mõni neist on juba ka minuni jõudnud. Tõenäoliselt teen neist eraldi hiljem postitusi, et kõiki toredaid firmasid ja inimesi tänada. Nii mõnus on iga päev sõnumeid saada, et miski ootab Sind pakiautomaadis!

2cade997-4d3d-4276-9d0c-8fd8700cb68ewallpaper

Täna potsatas mu postkasti tore kiri, et võitsin naine24.ee portaalist oma lugejakirjaga 25-eurose kinkekaardi netipoodi Olalaa. Kopeerin teilegi oma kirjutise.

“Töötasin kooli kõrvalt ühes väikeses unises rõivapoes suures kaubanduskeskuses. Olin ise küllalt poisilik, kuigi salamahti ahhetasin kenade kleidikeste ja kingakeste järgi ning vaikselt ka juba töötasin selles suunas, et ka ise pilkupüüdvalt naiselik olla.

Kord astus mu poodi sisse jumalanna! Imekaunis pikkade mustade juuste, maitseka jumestuse ning laitmatu maniküüriga noor naisterahvas. Ta silmipimestavat figuuri rõhutas lühike seelik ja kehasse istuv pluus. Ta kandis punast ja musta, mis tema juuksevärvi taustal rabavalt mõjus. Igati perfektne kombinatsioon, mida täiustasid punased võrksukad.

Imetlesin tema välimust, kuni märkasin võrksukkade vahelt paistvaid pikki musti jalakarvu… Võrksukkade vahelt!

Ma olen muidu seda meelt, et inimeste karvakasv on nende endi asi, aga see pilt ei lähe mul iial meelest. Ja see on siiani, umbes kaheksa aastat hiljem, suurepärane motivatsioon, kui korragi mõtlen, et jätaks seekord epileerimise vahele. “

Kommentaarid
  1. lipsuke ütles:

    Ossa raks kus sulle loosiõnn alles naeratab 😀 Ja mina vana vaene pole midagi võitnud kunagi niimoodi 😀

  2. Eveli ütles:

    Njaa, minu viimane võit jäi ka kuskile ammusesse aega aga tore, et vähemalt kellegil veab 🙂

  3. Kadi ütles:

    Väga vahva näha, kui fortuuna on päris pikalt üht inimest soosinud – ma ise võidan ka siit-sealt aeg-ajalt aga.. selline õnneseen pole küll olnud. Nüüd ruttu-ruttu lotot ostma 🙂

Lisa kommentaar

