Sügisene pildistamine

Posted: oktoober 24, 2013 in Uncategorized

Meil on Elukaga kokkulepe, et perepilti teeme iga kahe aasta tagant. Talle lihtsalt üldse ei meeldi kaamera ees olla. Aga kuna meil mõlemal on nüüd uued soengud ja lisaks mina, kui vana pildipede, avastasin, et tema emal pole oma poegadega üldse koos pilte, organiseerisin meile ühe suure laiendatud pere pildistamisssessiooni. Tuleb igatahes olla õnnelik, kaks korda ühe aasta jooksul.
Tuli küll välja, et keegi Eluka perest ei armasta pildistamisobjektiks olla, aga minu ja Eluka vennanaise domineerivad käsklused jäid seekord peale ja saime palju toredaid pilte. Ma juba plaanin oma ema ja vennaperega järgmisel suvel sama ette võtta, aga tshh, ärge Elukale öelge.

Demonstreerin mõningaid meie pere omasid. Piltide autoriks nagu ikka võrratu Kristhel Vaht, kes hakkab juba meie pere isiklikuks fotograafiks kujunema. Kõige lõpus üks väike võrdlus – meie 2011 ja meie 2013, sama taustaga pildil.

Image3 4 5140ooo

Kommentaarid
  1. ritsik ütles:

    Ilus! Me tahtsime ka algul samasse kohta pildistama minna, aga arvasime, et Munamäel on äkki rohkem kollaseid lehti.

    • mormelar ütles:

      Me olime sõltuvad ühest välismaal töötavast pereliikmest, nii et magasime selle kõige värvilisema aja maha, teil läks paremini! Aga mulle muidugi meeldibki see hall foon.

  2. Kate ütles:

    See kommentaar küll ei haaku kuidagi postitusega, aga sattusin su blogi lugema täiesti juhuslikult ja endale märkamatult olen seda jälginud juba aasta aega.
    Ja nüüd neid pilte vaadates hakkasin mõtlema kuidas mõned inimesed teid tänavalt vaatavad. Selline gooti? sugemetega perekond…lapsedki kindlasti ära rikkunud- ühel juba väiksest peale tankid jalas ja puha, teisel nüüd pool pead kiilakas. Kuhu mees sellisena tööle saab, ema ammugi mitte enda roosade juuste ja neediga. Kindlasti olete 9-klassi haridusega ka, sest koolis ei viitsinud käia.
    Nad ei oska laiemalt vaadatagi kui lahe perekond te tegelikult olete. Täitsa haritud ja töötavad. Sa ise tundud ka olevat hästi ettevõtlik nikerdaja ning meenutad iseloomult väga mu oma ema- kui kuidagi ei saa, siis kudiagi ikka saab. Ja hea on vaadata, et tänapäeva lapsed ei kasvagi üles vaid nina arvutis, loevad ikka raamatuid ka. Ma vist ei kardagi enam lapsi siia ühiskonda saada.
    Suur respekt teile minu poolt 🙂

    • mormelar ütles:

      Oi, aitäh! Nii kena tujutõstja.
      Eks neid eelarvamusi tõesti on, aga nii palju, kui on mittesallimist, on õnneks ka sallimist. Mulle endale isegi meeldib neile vastupidist tõestada, aga ma ei saa ju lastele sama saatust peale suruda, seepärast ka pikka aega üritasin neid vaid roosas mannavahus ringi käima ärgitada. Õnneks saime me kõik sellest üle ja lapsed valivad riideid ise, ükspäev roosat, teinepäev musta, kolmas päev mõlemat.

  3. ravenwhisperer ütles:

    Kas mulle ainult tundub või on kuidagi sinakas su tukk?

    • Mormelar ütles:

      Sinakasmustaga on värvitud, nagu ikka juba aastaid must osa, aga lihtsalt selle eelnevalt heleda osa peal kumab praegu veidi läbi, üldiselt seda ikka märgata pole.

Lisa kommentaar

