Üks, mis ei lõppe iial

Posted: november 6, 2013 in Uncategorized

…on minu armastus raamatute vastu. Ma võin praktiliselt kõigest loobuda, teatris käimisest ja kleidikeste ostmisest, aga raamatute jaoks suudan alati kuskilt raha leida. 
Sattusin ükspäev moe telgitagustest lugema ja huvi aina kasvas. Seni olen pigem soetanud üldisemaid moeraamatuid, aga nüüd otsisin konkreetselt nii kõrg- kui massimoodi avavaid raamatuid. Ja sekka veel mõni – ma isegi ei teadnud, et saatankannabpradat-raamatul on järg!

Pildil kõige alumine raamat oli tööalane kingitus, ülejäänud on soetatud hirmodavalt eBayst, kasutatult. Kasutatud raamatud on ikka üks jube tore asi, ma ei jõua ära kiita. Vähe on ju neid raamatuid, mis füüsiliselt kõvasti kannatavad koduse lugemise käes, nii on nad alati heas seisukorras, aga hulka odavamad ning saadaval on ka neid raamatuid, mis raamatupoes juba otsas.

Image

Kommentaarid
  1. Tikker ütles:

    No näed, kui tore. Ma kah ei teadnud järjest. Tõmban endale lugerisse, ainult ei tea, millal reaalselt aega lugeda on… Hetkel ei jagu magamisekski 😛

  2. Kristhel ütles:

    Palun mulle need ökoteemalised raamatud laenata 😛

  3. Hannele Känd ütles:

    Ohhoo, ma hea meelega laenaks sult Prada järge, kui võimalik!

Lisa kommentaar

