Kuidas päkapikud päästetud said

Posted: november 23, 2013 in Uncategorized

Stseen koolis. Minu plika ja veel kaks tüdrukut räägivad päkapikkudest. Suuremad poisid hakkavad kõrval turtsuma, üritan neid vaigistada, aga juba hilja: “Päkapikke pole olemas, teie vanemad panevad need asjad sussi sisse!”

Häh, millise pahameelelaviini alla siis satuti. Tüdrukud ei uskunud!
“Minu vanemad ei ostaks mulle iialgi selliseid asju!”
“Minu vanematel polegi nii palju raha!”
“Kas Sa oled siis nii paha laps, et Sul ei käigi päkapikud?”

Näedsa, uskumine on kõige tähtsam, ei ole seda noort põlvkonda midagi nii lihtne ära petta, väites, et päkapikke pole olemas.

Kommentaarid
  1. A. ütles:

    Minu peatselt üheksane usub ka veel nii päkapikke kui jõuluvana, täiega vahva! Ise olin küll väga tõsine ja ammu kibestunud laps selles vanuses 😀

  2. Klaabu ütles:

    Minu 6-aastane tuli eelkoolist koju ja teatas, et tema pinginaabrile oli 1 poiss rääkinud, et sussi sisse panevad komme hoopis emmed-issid. Ma ei osanud esimese hooga midagi öelda ja ootasin, et mis järgmiseks tuleb. Vaikus. Õnneks jäi veel uskuma ja ei nõudnud selgitusi 🙂

Lisa kommentaar

